اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

انواع ماشین های اداری در بازار و در دسترس مشتریان و کاربران وجود دارد و هر کاربر مطابق با نوع شغل و نیاز خود یکی را انتخاب می نماید. در این میان دستگاه های چند کاره مثل پرینتر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

همان طور که می دانید پرینتر چند کاره قابلیت انجام چند کار را به صورت همزمان دارند و شما می توانید آن را جایگزین ماشین کپی و دستگاه فکس و اسکن نیز قرار دهید. اما یکی دیگر از قابلیت ها و امکاناتی که در پرینترهای چندکاره وجود دارد، ID Copy می باشد. این قابلیت در واقع به کاربر کمک می کند که کارت های شناسایی را به راحتی اسکن و کپی کند. قبل تر در باره قابلیت HP Print توضیح دادیم و نحوه استفاده از آن را بیان کردیم.

در اینجا می خواهیم قابلیت ID Copy را به همراه نحوه کار با آن معرفی کنیم. لازم به ذکر است این توضیحات برای پرینتر اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro MFP M477 می باشد اما برای سایر دستگاه های مشابه که پنل لمسی دارند نیز قابل استفاده است.در ادامه، به آموزش پرینت کارت شناسایی با استفاده از قابلیت ID Copy می پردازیم:

1- برای شروع، ابتدا از پنل پرینتر خود وارد قسمت کپی شود.

2- سپس گزینه آی دی کپی ID Copy را بزنید تا این قابلیت فعال شود.

3- در مرحله بعدی، کارت شناسایی مورد نظرتان را در قسمت اسکنر دستگاه قرار دهید و کپی را انتخاب کنید. به این ترتیب همزمان با کپی شدن کارت، تصویر آن نیز در حافظه پرینتر ذخیره می شود.

4- در این مرحله، دستگاه از شما می خواهد قسمت بعدی کارت را روی اسکنر بگذارید. بعد از این کار، گزینه OK را بزنید. سپس دستگاه از شما می پرسد که کارت شناسایی بعدی را برای اسکن قرار دهید. در صورت پایان یافتن کار، گزینه Done را انتخاب کنید.

به این ترتیب دستگاه پرینتر، عملیات کپی را آغاز می کند و برگه های شما چاپ می شود. خواهید دید که هر دو سمت کارت شناسایی بدون اینکه کارهای اضافه و زمانبر انجام داده باشید، به آسانی کپی شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
عبدالکریم اسفندیاری:
پیام من این است که پیلینت از این کارت میخواهم بگیرم
محمدطاها صحبتلو:
من میخواهم شناسنامه خود را ببینم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>