اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور

هتل ها یکی از مکان های پر رفت و آمدی هستند که روزانه افراد مختلفی به آنجا خواهند رفت. استفاده از انواع نمایشگر یا تلویزیون هتلی در این مدل مکان ها باعث می شود تا اطلاع رسانی و نمایش محتوای مورد نظر شما به خوبی صورت بگیرد.

در این حالت خواهید فهمید که سیستم تلویزیون هتل چیست ؟ امروزه هر هتلی سعی دارد تا با ارتقا انواع تلویزیون های خود، امکانات بیشتری را به مشتریان خود عرضه کنند. دقت کنید که تلویزیون هوشمند هتلی تنها وظیفه نمایش شبکه های تلویزیونی را ندارد و شما می توانید امکانات بیشتری را به آن اضافه کنید.

برای نمونه اگر با آی پی تی وی آشنا باشید، می دانید که این سیستم یکپارچه به شما اجازه می دهد تا با استفاده از سیستم تلویزیون هتلی، علاوه بر نمایش شبکه های تلویزیونی، امکاناتی چون رزور بخش های دیگر هتل، مشاهده منوی رستوران، مشاهده صورت حساب ها و بسیاری از این امکانات خواهد بود. علاوه بر این، می توانید با نصب یک مانیتور در لابی نیز، از این امکانات بهره مند شوید.

ممکن است برخی از صاحبان هتل، در جهت کاهش هزینه ها عمل کنند اما موضوع اینجاست که برخی از هزینه ها بیشتر نقش سرمایه ای دارد.در این حالت اگر از انواع مانیتور صنعتی استفاده شود، طول عمر، بازدهی و امکانات آن بیشتر خواهد بود.

اگر بخواهیم در به سوال نمایشگر تجاری چیست ؟ پاسخ دهیم، باید گفت که این نمایشگرها قابلیت روشن ماندن به صورت 24 ساعته را داشته و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین، تقریبا تمام انواع نمایشگر تبلیغاتی از همین مدل خواهد بود تا بیشترین کارایی را داشته باشند.

در بخش خرید تلویزیون هوشمند هتلی نیز همین موضوع حاکم است و هر چه به سمت استفاده از نمایشگرهای صنعتی بروید، به نسبت استفاده از نمایشگرهای خانگی، در هزینه ها بیشتر صرفه جویی می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>