اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو وال

امروزه پدیده مانیتور صنعتی بار سنگینی را از دوش صاحبان کسب و کار برداشته است و به آنها کمک کرده تا با هزینه ای مقرون به صرفه بالاتری کیفیت و امکانات دست پیدا کنند. انواع مختلفی از مانیتورهای صنعتی وجود دارد که از جدیدترین آنها می توان به ویدئو وال اشاره کرد.

بهتر است تا این دستگاه را به یک فناوری تشبیه کنیم زیرا نمایشگر صنعتی ویدئو وال از چندین مانیتور صنعتی تشکیل شده است که می تواند محتوای نمایشی شما را در اندازه های دلخواه نمایش دهد.امکانات بی شماری در استفاده از ویدئووال در اختیار شما قرار خواهد گرفت که توسط انواع نرم افزار کنترل ویدئو وال مدیریت و یا کنترل می شوند.

هر کدام از این مانیتورها توسط کنترلر ویدئو وال یا ویدئو وال کنترلر مدیریت شده که روی آنها نرم افزار مناسبی نصب شده است.با وجود این نرم افزارها می توانید هر مانیتور را به صورت جداگانه و یا همه را به صورت یکپارچه مدیریت نمایید و تصاویر خود را بر روی آنها به نمایش درآورید.

همانطور که دیدید، خود نمایشگر صنعتی ویدئو وال به تنهایی همانند یک مونیتور بزرگ عمل می کند و تفاوت چندانی با مانیتورهای صنعتی عادی ندارد. اما با نصب و راه اندازی انواع نرم افزار مدیریت ویدئو وال بر روی آنها شما می توانید به امکانات بیشری دست پیدا کنید و استفاده های مختلفی از آن داشته باشید.

یکی از بهترین مثال ها از این کاربرد می توان نمایش تصاویر به صورت یکپارچه بر روی همه مانیتورها دانست و یا هر مانیتور را مسئول نمایش یک تصویر نمود. وجود انواع نرم افزار ویدیو وال به داشتن و مدیریت این ویژگی ها کمک فراوانی می کند که البته نیاز به آموزش و راه اندازی مناسی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>