اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسکنر

همانطور که به یاد دارید، در گذشته نه چندان دور، دوربین های عکاسی از نگاتیو برای ذخیره عکس ها استفاده می کردند که با ظهور دوربین های دیجیتال، به سرعت کم رنگ شدند. حال بسیاری برای حفظ نگاتیوها نیازمند اسکنر مخصوص آن هستند تا بتوانند با کیفیت بالا آن ها را به صورت فایل های کامپیوتری ذخیره کنند.

با وجود انواع اسکنر نگاتیو به سادگی می توان نگاتیوها را اسکن نموده و از خراب شدن آنها جلوگیری کرد. عکاسان و علاقمندان به عکاسی که از دوربین های قدیمی استفاده می کردند، امروزه نیازمند یک اسکنر نگاتیو مناسب کار خود می باشند تا از طریق آن تمامی نگاتیوهای خود را حفظ نمایند.

معمولا در دنیای امروز، همه اسکنر پر سرعت را ترجیح می دهند و سعی می کنند تا از اسکنر نگاتیو حرفه ای استفاده کنند. به دلیل اینکه انواع اسکنر مخصوص نگاتیو وجود دارد، همیشه توصیه می شود تا به نسبت نیاز خود هزینه کنید، زیرا قیمت اسکنر نگاتیو براساس امکانات هر دستگاه تعیین می گردد.

اگر بخواهیم که نحوه کار اسکنر نگاتیو و اسلاید را به طور کلی توضیح بدهیم، باید گفت که معمولا اسکنر نگاتیو عکس از یک نوع فیدر بهره می برد که محل قرار گیری نگاتیو است.البته برخی از مدل ها حالت دستی و برخی نیز اتوماتیک هستند.

در انواع اسکنر نگاتیو فناوری های بکار رفته در آنها نیز ممکن است تفاوت داشته باشد که معمولا از نور فرابنفش برای بالابردن کیفیت و حذف خش های روی نگاتیو استفاده می کنند.گذشته از فناوری دستگاه و ویژگی های فنی، نکته مهم دیگری که در خرید انواع اسکنر نگاتیو مورد توجه قرار می گیرد، اندازه محل قرار گیری نگاتیو است که می بایست دقت کنید تا چه میزان پشتیبانی می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>