اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتریج

چیپست کارتریج یا شمارنده وسیله ای است که وظیفه ی آن شمارش و کنترل تعداد برگ هایی که یک کارتریج با اندازه تونر مشخص و ظرفیت کاست خاص را برعهده دارد، می باشد. در واقع تونری که داخل کاست قرار دارد در صورتی که مواد مصرفی دستگاه تمام شود یا موردی برای آن پیش بیاید به کاربر هشدار می دهد. چیپست کارتریج قطعه ای است که در انواع مختلفی از دستگاه های چاپ و کپی استفاده می شود.

چیپست کارتریج چیست ؟

چیپست کارتریج قطعه ای الکترونیکی می باشد که به عنوان شمارنده ی تعداد صفحات پرینت شده توسط پرینتر و دستگاه کپی در کارتریج دستگاه ها طراحی شده است. وظیفه چیپست در کارتریج علاوه بر شمارش تعداد صفحات چاپ شده وظیفه دیگری از جمله تشخیص سلامت، اصلی بودن و قابلیت چاپ داشتن کارتریج را نیز برعهده دارد.

چیپست کارتریج در مدل های مختلف با برندهای متفاوتی از جمله: چیپست کارتریج سامسونگ، چیپست کارتریج اچ پی، چیپست کارتریج توشیبا و..... طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است که هر کدام برای دستگاه مخصوص به خود کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.چیپست کارتریج در انواع مختلفی می باشند که عبارتند از: چیپست کارتریج رنگی، چیپست کارتریج سیاه و سفید و چیپست کارتریج درام.

چیپست کارتریج رنگی

این نوع چیپست برای کارتریج های رنگی لیزری و جوهرافشان کاربرد دارد و استفاده می شود. چیپست کارتریج رنگی در مجموعه ای چهارتایی برای رنگ های اصلی مشکی، آبی، قرمز و زرد عرضه می شود که وظیفه شمارش تعداد برگ چاپ شده توسط کارتریج را برعهده دارد.

چیپست کارتریج سیاه و سفید

این نوع چیپست برای کارتریج های سیاه و سفید جوهرافشان و لیزری استفاده می شود.وظیفه شمارش تعداد برگ چاپ شده توسط کارتریج را بر عهده دارد.

چیپست کارتریج درام

این چیپست برای کارتریج های درام (یونیت) رنگی، سیاه و سفید لیزری استفاده می شود که وظیفه آن شمارش تعداد برگ چاپ شده در زمان نصب یونیت را بر عهده دارد. چیپست کارتریج درام به صورت تک عرضه می شود که درام پیغام هشدار تعویض یونیت دولوپر را پس از رسیدن به مرز مشخصی اعلام می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>