اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سانترال

همانطور که می دانید، استفاده از سانترال در سال های اخیر رو به رشد گذاشته است، زیرا توانسته امکانات مفیدی را در اختیار همگان قرار دهد.با استفاده از سانترال می توانید تعدادی خط تلفن را در میان کاربران زیادی به اشتراک گذاشته و شماره های داخلی تعریف کنید. به جرات می توان گفت که سانترال پاناسونیک بهترین برندی است که محصولات خوبی را روانه بازار کرده است.

این سانترال ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند با همه تلفن ها در ارتباط باشند اما اگر قصد دارید تا بیشترین استفاده از امکانات سانترال ببرید، بهتر است از استفاده کنید، زیرا این دستگاه ها بیشترین سازگاری را با سانترال برند همنام خود دارند.

برای آشنایی با کدهای تلفن سانترال پاناسونیک و نحوه راه اندازی آن، نیاز دارید تا وارد تنظیمات تلفن سانترال شوید.در همین خصوص برای دسترسی به کدهای تلفن سانترال پاناسونیک می بایست ابتدا دکمه program را زده و پس از آن به ترتیب دکمه های * و # را بفشارید. پس از آن نیاز دارید که رمز عبور را وارد کنید که به صورت پیش فرض 1234 است.

در این مرحله کدهای برنامه ریزی سانترال پاناسونیک نمایان می شود. حال لازم است تا کدهای مورد نظر را وارد کنید تا تلفن برنامه ریزی شود. ممکن است که هر مدل تلفن، کدهای برنامه ریزی تلفن سانترال متفاوتی داشته باشد، اما عموما کدهای یکسان زیادی دارند که در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است.شرکت پاناسونیک تلاش کرده تا این تنظیمات را به صورت آسان در دسترس کاربران قرار گرفته و تنظیمات پیچیده ای نداشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>