اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که اغلب مشکلات دوربین های مدار بسته به دلیل کابل کشی دوربین و یا نصب سوکت اشتباه است. بنابراین یک نصاب دوربین مداربسته و هم چنین فروشندگان تجهیزات امنیتی باید از محدودیت های این دستگاه به خوبی آگاه باشند تا به درستی نیاز مشتری را برطرف کنند.

در نصب دوربین مداربسته از هر مدلی مشکلات و مسائل بسیاری رخ می دهد که اگر پایه و دلیل آن را ندانید پروژه نصب را به شکست نزدیک می کند. در این مقاله سعی کردیم به رایج ترین این مشکلات بپردازیم.

تابش شدید نور ir دید در شب

به دلیل وجود صفحه های بزرگ و سطوح براق یا زاونه نامناسب نصب دوربین، بازتاب نور ایجاد شده و تصویر به طور کامل سفید نمایش داده می شود. برای جلوگیری از چنین مشکلی باید دوربین در محلی قرار بگیرید که اجسام به طور واضح هم در نور روز و هم در نول کم قابل تشخیص هستند.

عدم نمایش تصویر در تاریکی

زمانیکه دوربنی مداربسته را در زاویه ای قرار بدهیم که سطح اجسام در برد نور IR قرار نمی گیرند، بازتاب نوری از سطح آنها ایجاد نمی شود در نهایت دوربین نمی تواند جسمی را ببیند و تصویر تاریکی محض را نمایش می دهد.برای نمایش تصویر در تاریکی هنگام نصب، دوربین را باید در مکانی با زاویه مناسب نسبت به دیوار و زمین قرار داد و بررسی بشود که برد ال ای دی ir با ابعاد محل موردنظر مطابقت دارد.

عدم پوشش کافی دوربین مداربسته

هنگام نصب دوربین مداربسته باید طرحی ساده و سریع برای مکانهای قرار گیری در نظر گرفته شود تا قبل از نصب هم امکان تخمین وجود داشته باشد.البته برای مکانهایی که نیاز به دید نزدیک دارند اگر دوربین فاصله کانونی و زاویه دید گوناگون دارد باید از لنز برد بالا و برای مکانهای که میدان دید وسیعی دارند باید از لنز برد کوتاه استفاده شود.

نوارهای سفید و رنگی روی تصویر

اگر کابل تصویر نزدیک شارژر و یا منابع ولتاژ بالای تامین انرژی باشد نوارهای سفید و رنگی در تصویر مشاهده می شود. برای این کار تنها راه دور کردن کابل از آنهاست.

نور شدید در تصویر روز

در مکانهایی مانند کتابخانه ها و بانک ها که در مقابل درب یا پنجره هم دوربین نصب می شود به دلیل تابش نور خورشید و آسیب پذیری که دستگاه از آن دارد باید حتما از دوربین های مدار بسته ای که امکان پوشش طیف متغیر گسترده نور را دارند استفاده بشود. به این قابلیت Wdr گفته می شود.

قطعی دوربین مداربسته

از عمومی ترین و رایج ترین مشکلات دوربین مدار بسته در سیستم های امنیتی، قطعی سیستم نظارت تصویری دوربین به دلیل انرژی الکتریکی ناکافی است. که معمولا یا مشکل از منبع انرژی الکتریکی است یا مسافت زیاد کابل.برای جلوگیری از قطعی دوربین مداربسته یا باید از آداپتوری که از دوبار ولتاژ دوربین نصب شده پشتیبانی می کند استفاده کرد و یا باید از آداپتور با توان بالا به خصوص در مسافت های طولانی استفاده کردو.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>