اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ال دی اف

LFD هم به قسمتی از نرم افزار مدیریت دیوارآتشین سرورهای لینوس گفته می شود که در این صورت کوتاه شده ی عبارت Login Failure Daemon است و هم به نوعی از نمایشگرهای سایز بزرگ که انقلابی در صنعت نمایشگر و تلویزیون هستند و کوتاه شده ی Large Format Display می باشد.

در این مقاله به بررسی ال اف دی در میان نمایشگرهای می پردازیم که با ویژگی های حیرت انگیز خود از سایر نمایشگرها از جمله تلویزیون رنگی، تلویزیون تخت، LCD، LEDو OLED جدا می کند.در واقع LFD نسل جدید نمایشگرهای صنعتی از نوع دیجیتال هستند که درون آنها کامپیوتری حرفه ای با پورت های اتصال گوناگون می دهد و در شرایط محیطی گوناگون توانایی نمایش اطلاعات ارسال شده توسط کاربر با بالاترین کیفیت را دارد.

کاربرد ال اف دی (LFD) چیست؟

همان طور که گفته شد کاربردی که مانیتور ال اف دی دارد فراتر از تلویزیون و سایر مانیتورهاست. از جمله مکانهایی که می توان از نمایشگر صنعتی LFD استفاده کرد می توان به رستوران، بانک، مترو، سالن فرودگاه، نمایشگاه، سالن کنفرانس و همایش، مراکز خرید، سازمان های دولتی و حتی مدارس و دانشگاه ها استفاده کرد.

دلیل استفاده در مدارس و دانشگاه ها این است که بهترین جایگزین برای ویدئو پروژکتورها و بردهای هوشمند می باشد زیرا واضح است که یک صفحه نمایش بزرگ با کیفیت و وضوح بالا، کامپیوتر داخلی قدرتمند، قابلیت های اتصالی گوناگون و هم چنین قابلیت لمسی امکانات بیشتری را در اختیار معلمان و دانشجویان قرار می دهد.

علاوه بر این LFD را به صورت ویدئو وال یا مانیتور صنعتی هم می توان نصب کرد که در صنعت تبلیغات نقش موثری دارند. از جمله شرکت های پیشرو در این زمینه سامسونگ است که ال اف دی هایی در ابعاد گوناگون 22 تا 95 اینچ تولید می کند.

از ویژگی های LFD می توان به فریم نازک، نمایش حرفه ای تصاویر، توان مصرفی پایین، کارکرد با بیش از 50.000 ساعت، چرخش در جهت های گوناگون، قابلیت تنظیم ارتفاع، امکان استفاده به صورت عمودی و افقی اشاره کرد. هم چنین این نمایشگر صنعتی ویدئو وال را هم می توان زمان بندی کرد تا در زمانی مشخص روشن و خاموش شود و هم می توان نحوه پخش اطلاعات را برای آن مدیریت کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>