اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو وال

همانطور که می دانید، امروزه تلویزون ها و مانیتورها را علاوه بر وجود پایه می توان بر روی دیوار و یا محلی نصب کرد.این موضوع بیشتر درباره مانیتور صنعتی صدق می کند که نیاز است بر روی دیوار نصب شده و در معرض دید همه قرار گیرد. ویدئو وال که نوع پیشرفته مانیتورهای صنعتی بشمار می رود، از بهم پیوستن چندین مانیتور ساخته می شود.

این مانیتورها در ویدئووال نیاز دارند تا در کنار هم قرار بگیرند و به گونه ای محکم شوند. شرکت های سازنده آنها نیز بر همین اساس، در پشت هر مانیتور محل هایی را تعبیه نموده اند تا براکت ویدیو وال روی آنها نصب شود.

براکت دیواری ویدئو وال در واقع مجموعه ای از میله ها و بست هایی است که به پشت ویدیو وال نصب شده و اجازه می دهد که مانیتورها در کنار هم و بر روی دیوار محکم شوند.در هر صورت، برای اجرا و نصب ویدئو وال صنعتی، نیاز به استفاده از این براکت ها دارید.

انواع براکت دیواری ویدئو وال

با توجه به مدل و برند ویدیو وال ها، انواع براکت دیواری ویدئو وال وجود دارد که می توانید متناسب با دستگاه خود انتخاب کنید.به طور کلی، سازه ویدئو وال از بهم چسبیدن مانیتورها ایجاد می شود که چه بخواهید به صورت دیواری آنها را نصب کنید، و چه اینکه در حالت ایستاده در محلی آن را قرار دهید، نیاز به براکت ویدئو وال اجتناب ناپذیر است.

هر چقدر کیفیت این براکت ها بالاتر باشد، این تعداد مانیتور ویدئو وال به خوبی در کنار هم قرار گرفته و کیفیت تصویر نیز بهتر خواهد شد.برخی ممکن است در انتخاب براکت دیواری ویدئو وال توجه زیادی به خرج نداده و به کیفیت آنها توجه نکنند که باید گفت که نقش موثری در بهبود تصویر داشته و می توانند از مانیتورهای شما به خوبی محافظت کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>