اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

AHD از فناوری های به کار رفته در دوربین مدار بسته است. دوربین مداربسته AHD به معنای دوربین مدار بسته آنالوگ است البته با رزولوشن و کیفیت تصویر بالا. و اما دوربین مداربسته AHD چیست و چه تفاوتی با ورژن های قبلی دارد؟

دوربین مداربسته AHD چیست؟

اگر بخواهیم به صورت جزئی تر به اینکه دوربین مداربسته AHD چیست؟ بپردازیم باید بگوییم که در دوربین مداربسته آنالوگ نقطه ضعف رزولوشن وجود داشت که موجب افت کیفیت تصاویر ضبط شده می شد.

در سری جدید دوربین های مداربسته انالوگ برای برطرف نمودن این مورد از فناوری AHD استفاده شده است که نسل دوم آن در تولید دوربین های امنیتی به کار رفته است.در نسل دوم میزان رزولوشن در نظر گرفته شده 2 مگاپیکسل است که متاسفانه امکان ارتقای این میزان در حال حاضر وجود ندارد.

شیوه کار دوربین مداربسته AHD چیست؟

به طور کلی شیوه کار دوربین مداربسته AHD بر اساس انتقال تصویر دوربین با استفاده از سیستم های تلویزیونی دیجیتالی است. به این معنی که اطلاعات به صورت آنالوگ اما با کدگذاری جدید انتقال می یابد تا هم حجم بیشتری از تصاویر انتقال پیدا کنند و هم رزلوشن بالاتر برود.کد گذاری این دوربین مدار بسته هم توسط چیپ AHD TX انجام می شود.

مشخصات فنی دوربین مداربسته AHD چیست؟

از دیگر مشخصات فنی دوربین مداربسته مدل AHD باید بگوییم که همان طور هم که گفته شد دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی است که فناوری آن حتی از دوربین های مداربسته تحت شبکه هم پشتیبانی می کند.از قابلیت های خوب دیگری که دوربین مداربسته AHD دارد حساسیت پایین و میزان محدودیت آن در طول و کیفیت کابل های مصرفی آن است.

از جمله کابل های پیشنهادی می توان به کابل RG59 و کابل RG60 که با کابل اول انتقال سیگنال تا 500 متر امکان پذیر است و با کابل دوم این امکان تا 1000 متر وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>