اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

یکی از مشکلات رایج در سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته، حذف فریم های تصویر است که اصطلاحا به آن افت فریم تصویر در انتقال تصویر دوربین های مدار بسته گفته می شود.در واقع می توان گفت بهترین راه برای جلوگیری از حذف فریم های تصویر، این است که برای هر بخش، یک سیستم عامل اختصاصی و متناسب با آن کار ذخیره سازی تصاویر را انجام دهد.

برای توضیح بهتر و دقیق تر، دلیل بروز این اتفاق و از بین رفتن برخی از فریم های تصویر را بیان می کنیم.در سیستم های امنیتی و نظارت تصویری، جریان خروجی دوربین مداربسته، از طریق شبکه به کامپیوتر به عنوان سرور ضبط تصاویر یا VMS فرستاده می شود.نقش ویدئو سرور، ذخیره فایل های ویدئویی در هارد دیسک هایی با حجم مختلف است. عوامل زیر را می توان به عنوان دلایل اصلی که موجب افت فریم های تصویر می شوند، بیان کرد:

گاهی ویدئو سرورها فریم های تصویر ورودی را از دست می دهند. این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که منابع تصویری مختلف برای به دست آوردن نوبت پردازش CPU رخ می دهد.گاهی اوقات نیز سرعت هد ذخیره سازی در هارد دیسک کند تر از سرعتی است که هارد دیسک تصاویر ویدئویی را دریافت می کند.

به همین دلیل جریان تصویر روان و کامل ضبط نمی شود.علاوه بر این موارد، آیتم دیگری به نام سربار پردازش ویدئویی وجود دارد.ساختار پردازش اطلاعات در کامپیوترهای تحت ویندوز و تجهیزات الکترونیکی مشابه، بر اساس معماری رویداد محور و اشتراک زمانی است.

به این معنا که منابع حیاتی سیستم مثل پردازنده برای عدالت زمانی یا پردازشی به صورت مشترک در اختیار برنامه های مختلف قرار می گیرد به طوری که از اجرای مداوم یک برنامه و عدم دسترسی سایر منابع به پردازنده جلوگیری شود.

این ساختار باعث می شود که تمام برنامه های در حال اجرا از ظرفیت پردازشی کمی استفاده کنند.اما در این میان رویدادهای لحظه ای یا خودکار باعث ایجاد اختلال در اجرای برنامه های جاری می شوند. بنابراین ضبط ویدئوهای دوربین مداربسته نیز با این اشکال روبرو می شود و جریان ورودی تصویر با افت و خیز سرعت و مواجه می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>