اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

امروزه مدل های متنوع دوربین مداربسته در بازار وجود دارد که هر یک کاربرد خاص خود را دارند.از جمله می توانیم به دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته اسپید دام، دوربین مدار بسته بولت، دوربین مداربسته صنعتی یا باکس اشاره کنیم.

در این میان دوربین های مداربسته بی سیم یا وایرلس نیز طرفداران زیادی دارند و کاربران بسیاری در نصب و راه اندازی سیستم های نظارتی و امنیتی ترجیح می دهند از دوربین مداربسته بیسیم استفاده کنند.بسیاری از مشتریان هنگام خرید دوربین مداربسته، نوع بیسیم یا وایرلس آن را به انواع کابلی ترجیح می دهند.

از جلمه دلایل این انتخاب می توان به نیاز کمتر به کابل و کابل کشی، زیبایی بیشتر محیط و امکان نصب دوربین مداربسته در نقاط غیر قابل دسترس اشاره کنیم.همچنین نصب دوربین مداربسته وایرلس در بسیاری از اوقات موجب کاهش هزینه های کاربر می گردد.

اما سیستم های امنیتی وایرلس نیز مانند هر تکنولوژی جدید دیگر، علاوه بر مزیت های بسیاری که به ارمغان می آورند، معایبی نیز دارند.از جمله این که معمولا خریداران سیستم های نظارتی بیسیم دچار این تصور اشتباه می شوند که دوربین مداربسته وایرلس، به هیچ عنوان به کابل کشی نیاز ندارد.در صورتی که دوربین مداربسته بیسیم نیز به کابل برای تغذیه برق نیاز دارد.

البته مدل هایی از دوربین مداربسته بیسیم وجود دارد که با باتری کار می کنند اما خرید این نوع دوربین ریسک بالایی دارد.زیرا باید باتری با کیفیت بالا و عمر طولانی خریداری کنید. علاوه بر این همه انواع باتری عمر مفیدی دارند و فقط در دوره مشخصی کار می کنند.تصور کنید درست زمانی که در سفر هستید یا به دلایل مختلف به دوربین مداربسته منزل یا محل کار خود دسترسی ندارید، باتری دوربین تمام شده و دوربین مدار بسته خاموش شود!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>