اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اوریگامی

اوریگامی، یک تکنیک مشهور است که باعث می شود بر اساس الگوهای دقیق تا زدن کاغذ، یک اثر هنری زیبا خلق شود.یک رابط کاربری بی نقص نیز نتیجه همکاری بسیاری عناصر کوچک است که به طور دقیق در کنار هم قرار گرفته اند.از این رو، اوریگامی شباهت زیادی به طراحی رابط کاربری UI دارد.

طراحی رابط کاربری UI و UX به کمک اوریگامی

در طراحی یک رابط کاربری، درست همانند اوریگامی نقص های کوچک در طراحی اولیه می توانند به مراحل نهایی منتقل شوند و بر نتیجه اصلی اثر بگذارند.دیوید اوکانیوف، که یکی از موفق ترین طراحان در حوزه رابط های UX و UI است، می گوید:

من اولین بار، با شریک خود در زمان کار برای یک شرکت اسپانیایی به نام روکا Roca برخورد کردم. در ابتدا به مدت دو سال یا بیشتر، شرکت ما فقط شامل ما دو نفر بود و ما همه ی طرح های عناصر را یک تنه ساختیم. در آن زمان، بدون آن که دلیل اصلی این موفقیت را بدانیم، برای خلق نتیجه ای بزرگ تر به راه خود ادامه دادیم.وی در ادامه می افزاید:

در تمام مدت فعالیتمان، به تکنیک های اریگامی فکر می کردیم و این نکته را در نظر داشتیم اگرچه شما نمی توانید بسیاری از تاهای درون یک قطعه ی اوریگامی ساخته شده را ببینید، اما اشتباهات کوچک می توانند یک تفاوت مشهود در نتیجه ایجاد کنند.

زیرا یک طراحی کامل و بی نقص علاوه بر ظرافت، نیازمند توازن، آهنگ و ثبات است. این موارد به احساسی که نتیجه منعکس می کند، مرتبط هستند.زمانی که یک محصول را طراحی می کنید، به شیوه و اصول خود ایمان داشته باشید. دیوید اوکانیوف معتقد است که میان طراح بودن و کارآفرین بودن، همیشه طراح بودن، اولویت دارد.

از نظر او، ابتدا باید محصول درست طراحی و ساخته شود و ارزیابی کسب و کار در مرحله بعد قرار گیرد.به علاوه از آن جا که بسیاری از کارآفرینانی که تفکر تجاری دارند نمی توانند محصول و طرح خود را به صورت خلاقانه ای تصور کنند، در اینجا برتری و تمایز شما نسبت به دیگران نمایان خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>