اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

تکنولوژی انحصاری اچ پی است که این کمپانی آن را در ساخت کارتریج های خود به کار می برد.استفاده از این فناوری باعث می شود محصولات اچ پی، با سرعت بالاتر، کارایی بهتر و البته ابعاد کوچک تر در اختیار محیط های کاری مدرن و شلوغ قرار بگیرند.در حقیقت کمپانی اچ پی HP از این تکنولوژی در ساخت کارتریج های لیزری خود استفاده می نماید.

معرفی تکنولوژی HP Jet Intelligence

برای معرفی بهتر و دقیق تر Jet Intelligence باید بگوییم که این فناوری موجب افزایش بهره وری و کارایی کارتریج ها شده و این امکان را فراهم می کند که تعداد صفحات بیشتری را از طریق کارتریج های لیزری چاپ کنید.

شرکت اچ پی از فناوری Jet Intelligence ابتدا در طراحی و ساخت پرینترهای رومیزی کوچک استفاده کرد. این دستگاه ها معمولا مناسب بنگاه ها با حجم کاری کم و متوسط هستند. پس از آن به تدریج کاربرد Jet Intelligence را در ساخت انواع محصولات خود گسترش داد.برای توضیح بیشتر باید گفت که Jet Intelligence بر اساس سیستم ColorSphere 3 Toner طراحی شده که از همکاری طولانی با شرکت کانن Canon به دست آمده است.

تونرهای جدید که با روش ColorSphere 3 Toner ساخته می شوند، ساختاری سه لایه دارند که شامل پوسته سخت خارجی، پلیمرهای رنگی و یک هسته نرم می باشد.تونرهای تولید شده با این تکنولوژی، نقطه ذوب پایین تری نسبت به تونرهای سنتی دارند.در ادامه به بیان مزیت های تونرهای جدید در مقایسه با مدل های قدیمی تر می پردازیم.

کاهش هدر رفت تونر

  • همان طور که گفته شد، این تونرها پوسته سختی دارند که از کاهش ذرات جلوگری می کند و موجب افزایش عمر کارتریج می شود. این ساختار باعث می شود تمام تونرهای موجود در کارتریج مصرف شده و هدر نروند.در حالی که در کارتیج های سنتی 15 درصد از تونر موجود در کارتریج هدر می رفت یا بدون استفاده می ماند.

مصرف بهینه انرژی

  • نقطه ذوب پایین در این تونر ها باعث می شود که مصرف انرژی تا 50 درصد کاهش پیدا کند.

اشغال فضای کمتر

  • تولید کاتریج های اچ پی با تکنولوژی Jet Intelligence، موجب می شود که نسل جدید پرینتر کوچک تر شده و با سرعت بیشتری کار کنند. علاوه بر این با قابلیت footprint زمان چاپ تا 40 درصد کاهش خواهد یافت.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>