اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته در انواع مختلف دام و بولت وجود دارد که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. یکی از مدل های رایج دوربین مدار بسته، دوربین مداربسته پلاک خوان است.

دوربین های پلاک خوان معمولا در محل هایی نصب می شوند که ورود و خروج ماشین ها مهم بوده و لازم است شماره پلاک خودروها ثبت شود. با نصب دوربین مدار بسته پلاک خوان با قابلیت ضبط تصویر در ورودی و خروجی پارکینگ ها می توان عبور و مرور ساکنین را کنترل نمود.

یکی از قابلیت ها و خصوصیات مهم دوربین پلاک خوان پارکینگ، رزولوشن بالا است. به بیان بهتر هر چه که رزولوشن و وضوح تصویر یک دوربین بالاتر باشد، برای به کارگیری به عنوان پلاک خوان اتومبیل مناسب تر است.برای این منظور می توان از دوربین مدار بسته آنالوگ یا تحت شبکه استفاده کرد.

در صورت استفاده از دوربین آنالوگ به عنوان دوربین مدار بسته پلاک خوان خودرو، رزولوشن دریافتی حداکثر 720TVL خواهد بود که تقریبا برابر 0.5 مگاپیکسل بوده و رزولوشن پایینی محسوب می شود.

البته استفاده از دوربین آنالوگ پلاک خوان مزایایی هم دارد که به عنوان نمونه می توان به برد پلاک خوانی بالا اشاره کرد. لازم به ذکر است در برخی موارد می توان برد دوربین پلاک خوان را تا 10 متر نیز افزایش داد.

نوع دیگر دوربین مداربسته که به عنوان دوربین پلاک خوان پارکینگ نصب می شود، دوربین مدار بسته تحت شبکه IP می باشد. دوربین مدار بسته IP به دلیل ضبط تصاویر با رزولوشن بالاتر و برد مناسب، برای نصب به عنوان پلاک خوان خودرو مناسب و ایده آل است.

به طور کلی یک دوربین مدار بسته پلاک خوان باید به قابلیت WDR و دید در شب IR مجهز باشد. به دلیل نصب دوربین های پلاک خوان در مقابل نور شدید ماشین ها، وجود قابلیت WDR در جلوگیری از تأثیرات منفی ضد نور در دوربین های مداربسته بسیار موثر است. برد IR یا دید در شب دوربین نیز اهمیت زیادی دارد.علاوه بر مشخصات ذکر شده، قیمت سیستم پلاک خوان نیز اهمیت زیادی دارد. برای دریافت قیمت و خرید انواع دوربین مدار بسته به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مجیدقاسمی:
قیمت دوربین منزل درمحیط باز،دیددرشب عالی ،قیمت مناسب ،قابلیت پلاک خوانی مسافت بالا،مجهزبه wDR وIRوهمراه بادستگاه مناسب بادوربین
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>