اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته یکی از تجهیزات امنیتی است که این روزها در امکان مختلف اداری، سازمان ها، ورودی منازل مسکونی و هم چنین فروشگاه ها و حتی مغازه های کوچک نصب می شود.دوربین مدار بسته در مدل های مختلف دام، بولت، اسپید دام و باکس وجود دارد که هر یک برای فضای خاصی استفاده می شوند.این دوربین ها، بسته به نوع کاربرد قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارند که آن ها را از هم متمایز می نماید.

یکی از قابلیت های مهم در دوربین های مدار بسته، ویژگی OSD می باشد.OSD یا display on screen به معنای نمایش بر روی تصویر است و تأثیر زیادی بر قیمت دوربین مداربسته دارد.وجود منوی OSD در یک دوربین به کاربر اجازه می دهد که برخی از تنظیمات دلخواه و اضافی را در حین نصب دوربین مداربسته انجام دهد.

برای توضیح بهتر و در ادامه معرفی منوی OSD در دوربین مداربسته باید گفت که کاربر از طریق این منو می تواند نور و رنگ دوربین مدار بسته را به دلخواه و مطابق با محیط نصب تنظیم نماید.

در صورتی که نمی خواهید قسمت هایی از تصویر ضبط شوند، از طریق منوی osd در دوربین های مدار بسته می توانید آن ها را مخفی یا پوشش گذاری کنید و یا با استفاده از قابلیت هایی مثل AGC، BLC، HLC و WDR این بخش ها را خاموش یا روشن نمایید.دو نوع منوی osd در دوربین مدار بسته وجود دارد:

  • منویی که از طرف کارخانه تعبیه شده و در سر راه سیم دوربین مداربسته وجود دارد. این منوی osd را نمی توان از دوربین مدار بسته ahd جدا کرد.
  •  منویی که در دو سر آن سوکت bnc وجود دارد. این منو جداگانه ساخته می شود و به سیم rg در دوربین مداربسته ahd متصل می گردد.

برای آشنایی بیشتر با منوی osd در دوربین مدار بسته، برخی از امکانات آن را بیان می کنیم:

  • افزایش یا کاهش فیلتر WDR به صورت دیجیتال
  • تغییر دادن کنترل به صورت خودکار یا دستی
  • افزایش یا کاهش درخشندگی تصویر
  • افزایش یا کاهش حساسیت نور
  • تنظیم بزرگنمایی تصویر به صورت دیجیتال
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>