اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

در حال حاضر، انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارند اما در آینده ای نه چندان دور، دوربین مداربسته تنها در دو گروه دوربین های تحت شبکه و دوربین های HD آنالوگ قرار خواهند گرفت.به این ترتیب تمام تکنولوژی های موجود مثل HDCVI، AHD، HDTVI و... با یکدیگر سازگار خواهند شد.

مثلا نسل جدید دستگاه های DVR دوربین مدار بسته با مدل های مختلف سازگاری کامل دارند و انتقال تصویر انواع دوربین های مداربسته با کابل کواکسیال را پشتیبانی می نمایند.این امر باعث می شود که کاربران در انتخاب دستگاه دی وی آر محدودیت نداشته باشند.

سازگاری تکنولوژی در دوربین های مداربسته

یکی از مدل های دی وی آر موجود در بازار، دستگاه دی وی آر 5 کاره است. این دستگاه می تواند انواع دوربین مدار بسته با تکنولوژی های زیر را پشتیبانی نماید:

  • دوربین مدار بسته آنالوگ
  • دوربین مدار بسته AHD
  • دوربین مدار بسته HDCVI
  • دوربین مدار بسته HDTVI
  • دوربین مدار بسته IP یا تحت شبکه

برای این که یک دستگاه DVR بتواند تمام تکنولوژی های موجود در بازار را پشتیبانی کند لازم است تمام که این تکنولوژی ها به صورت ترکیبی از سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز در ساختار آن تعبیه شده باشند.برای توضیح بهتر و دقیق تر باید بگوییم که در چنین ساختاری در مرحله اول، نوع سیگنال به صورت سخت افزاری شناسایی می شود.

سپس برای ذخیره کردن تصاویر، سیگنال های سخت افزاری و نرم افزاری ترکیب می شوند که در نهایت به نمایش و ذخیره شدن تصاویر روی هارد دیسک می انجامد.در حال حاضر مدل های مختلف دوربین مدار بسته در بازار موجودند. برندهای معتبر مثل داهوا و هایک ویژن سعی می کنند محصولات خود از جمله دستگاه های ضبط تصاویر DVR را طوری طراحی کنند که قابلیت پشتیبانی از کلیه تکنولوژی های موجود را داشته باشند.

علاوه بر دستگاه های ضبط تصاویر، دوربین های مداربسته نیز به قابلیت تغییر تکنولوژی مجهز هستند.قبل تر، از این قابلیت فقط برای سوئیچ کردن از HD به آنالوگ استفاده می شد اما اکنون شرایطی فراهم شده که دوربین های مداربسته بتوانند بین 4 تکنولوژی AHD، HDCVI، HDTVI و آنالوگ جابه جا شوند.

امکان سازگاری تکنولوژی در دوربین های مداربسته موجب می شود که در نسل آینده این تجهیزات امنیتی، افزایش رزولوشن تصویر، تنها آیتم مورد بحث در هنگام خرید دوربین مداربسته باشد و از اهمیت نوع تکنولوژی کاسته شود.البته افزایش نرخ فریم تصویر نیز مانند افزایش رزولوشن، اهمیت بسیار بالایی دارد. این عامل باعث می شود تصاویر یکدست و با کیفیت بالا توسط دوربین مداربسته ذخیره و ارسال شوند.

در پایان خوب است بدانید که در مقابل دوربین مداربسته آنالوگ HD، دوربین مدار بسته تحت شبکه قرار دارد.تکنولوژی تحت شبکه، محدودیت های قبل مثل طول کابل و پروتکل یکپارچه onvif را از بین می برد و در عین حال این محصولات را با قیمت بهتری به دست مصرف کنندگان می رساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>