اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیسیم

همانطور که شاید بدانید، یکی از مهم ترین مشکلات مراکز صنعتی و کارگاهی، ایجاد ارتباط میان کارمندان و کارگران است. در این بخش بیسیم را می توان بهترین و مناسب ترین گزینه دانست. با استفاده از بی سیم بسیاری از مشکلات و حوادث برطرف شده و ایجاد ارتباط آسان تر می شود. در این مراکز اجرایی معمولا از بیسیم واکی تاکی می شود که هر فرد یکی از آنها را در اختیار داشته و همه بر روی فرکانس خاصی تنظیم هستند.

بیشتر این مراکز به دنبال یه راه ارتباطی ساده می گردند که در این خصوص انواع مدل بیسیم دستی ارزان را ترجیح می دهند. البته این موضوع کاملا قابل درک است و خرید بیسیم دستی ارزان قیمت مناسب این گونه کاربری هاست.

برای ایجاد ارتباط در یک فاصله نه چندان دور، وجود یک بیسیم دستی ارزان قیمت کاربردی بوده و نیازی به هزینه اضافی برای امکانات مختلف نیست. علاوه بر این می توان از هندزفری بیسیم دستی نیز استفاده نمود تا راحت تر به کارهای خود بپردازید.

فروش انواع مدل بیسیم دستی ارزان

اگر تا بحال یکی از انواع بیسیم دستی را دیده باشید، می دانید که وسیله پیچیده ای نیست و صرفا برای ایجاد ارتباط بدون نیاز به دکل مخابراتی استفاده می شود. انواع مدل بیسیم دستی ارزان نیز از همین روش استفاده می کنند و تنها تفاوت آنها بیشتر در بخش امکانات اضافی و یا برد آنهاست.

البته باید دقت کنید که از یک برد مشخصی به بالا، استفاده از آنها نیاز به مجوزهای خاص دارد. بنابراین بهتر است از بیسیم دستی مجاز ارزان استفاده نمایید. معمولا مراکز صنعتی و کارگاهی، در فواصل زیر دو یا 5 کیلومتر نیاز به ارتباط دارند که این نوع بیسیم ها کاملا مناسب خواهند بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مرتضی پرهیزگار:
ارسال یک جفت بیسیم مجاز بابرد ۵ کیلو متر لطفاً قیمت آن را درج نمایید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>