اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

برای ساخت مدل سه بعدی مورد نظر، مواد مصرفی مورد استفاده برای پرینتر سه بعدی اهمیت زیادی دارد.علاوه بر آن، نرم افزار پرینتر سه بعدی نیز در کیفیت قطعات پرینت شده بسیار موثر می باشد. نرم افزار چاپگر سه بعدی وظیفه انتقال و ترجمه فایل مدل سه بعدی را برای دستگاه پرینتر بر عهده دارد. برای این کار این نرم افزار محورها و خروجی های مواد مصرفی چاپگر را کنترل می کند.

برای درک بهتر این موضوع، می توان گفت زمانی که یک قطعه توسط چاپگر سه بعدی چاپ می شود، توسط نرم افزار پرینتر سه بعدی نیز پیاده سازی می گردد.برای آشنایی با نرم افزار پرینتر سه بعدی باید گفت برنامه های نرم افزاری بسیاری وجود دارند که برای پیاده سازی مدل سه بعدی از آن ها استفاده می شود. اما پر استفاده ترین آنها، برنامه CURA است.

نرم افزار پرینتر سه بعدی CURA توسط شرکت ULTIMAKER ساخته شده اما به دلیل سهولت استفاده و کاربری آسان، شرکت های زیادی با خرید امتیاز این برنامه، آن را برای پرینترهای سه بعدی خود نیز پیاده سازی کرده اند.از جمله مزایای نرم افزار پرینتر سه بعدی CURA می توان به تنظیمات آسان و چاپ قابل قبول قطعات اشاره کرد. این نرم افزار را می توان بر روی پرینتر های سه بعدی OPEN SOURCE به راحتی استفاده نمود.

گزینه دوم برای چاپ مدل های سه بعدی، نرم افزار پرینتر سه بعدی REPETIER است. این برنامه نسبت به CURA کمی پیچیده تر می باشد. این نرم افزار منوهای بیشتری را برای انجام تنظیمات در اختیار کاربر قرار می دهد اما برخی مواقع پرینت سه بعدی را با کیفیت بسیار پایینی ارائه می نماید.

نرم افزار SIMPLIFY3D، انتخاب دیگری برای پرینترهای سه بعدی است. این نرم افزار قدرتمندترین برنامه برای پرینت مدل های سه بعدی محسوب می شود و چاپ قطعات را با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهد. اما کار با آن کمی مشکل و گیج کننده بوده و به کاربرانی که تجربه کمی برای کار با پرینترهای سه بعدی دارند، توصیه نمی شود.به طور کلی می توان گفت حدود 40 تا 50 درصد کیفیت قطعات ساخته شده با پرینتر سه بعدی به نرم افزار مترجم چاپگر سه بعدی بستگی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>