اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

با توسعه چشم گیر و روزافزون فناوری به سرعت شاهد حضور امکانات جدید و پیشرفت در صنعت های مختلف بوده ایم و هستم. از جمله این موارد می توان به دیتا ویدئو پروژکتور اشاره کنیم که با تکنولوژی های مختلف و حتی به صورت سه بعدی در بازار جهانی برای استفاده عموم وجود دارد.از جمله این تکنولوژی ها نوع Brilliant Color است که در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر آن بپردازیم.

تکنولوژی Brilliant Color در ویدئو پروژکتور چیست؟

تکنولوژی Brilliant Color از تکنولوژی نمایش تصویر در دیتا ویدئو پروژکتورهاست که از 6 رنگ آبی، سبز، قرمز، فیروزه ای و بنفش برای تصاویر استفاده می کند. از این نوع تکنولوژی بیشتر در ویدئو پروژکتورهای DLP به کار می رود و این امر باعث شده تا استاندارد جدیدی در عملکرد رنگ هنگام نمایش تصویر به وجود بیاید.

فناوری DLP از پردازش چند رنگی و 6 رنگ گفته شده در بالا برای تولید تصویر استفاده می کند.زمانی که از تکنولوژی Brilliant Colorدر این فناوری استفاده می شود رنگ ها را بر روی صفحه نمایش زنده تر و با طراوت تر نمایش می دهد. این درحالیست که فناوری 3LCD فقط از سه رنگ اصلی قرمز، سبز و آبی استفاده می کند و هم چنین غلظت رنگ بالاتری دارد.

کارایی و جایگاه تکنولوژی Brilliant Colorدر دیتا پروژکتور DLP به این صورت است که ابتدا در موتور DLP نور خالص لامپ ویدئو پروژکتور به طرف حلقه ای شش رنگی برای فیلتر شدن نور فرستاده می شود سپس به سمت قطعه DMD که از میلیون ها آینه مینیاتوری جهت دار ساخته شده، می رود تا تصویر نمایش داده شود.

تکنولوژی Brilliant Colorدر قسمت موتور به کار می رود تا با پردازش پیشرفته ای که تصاویر را انجام می دهد هم وضوح و جزئیات تصاویر بیشتر شود و هم دقت رنگ به خصوص عمق رنگ مشکی بیشتر شود.در ویدیو پروژکتورها زمان نمایش فایل هایی که به صورت فیلم هستند، به وضوح می توان تأثیر این تکنولوژی را بر روی رنگ قسمت های مختلف تصویر مشاهده نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>