اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو وال

امروزه انواع مانیتور صنعتی مانند ویدئو وال به کمک گسترش کسب و کار و تجارت های مختلف آمده است تا از نظر فناوری های تبلیغاتی و نمایشی بی نیاز شوند، اما به طور کلی ویدئو وال چیست ؟

نمایشگر ویدیو وال در واقع چندین مانیتور صنعتی هستند که در کنار هم قرار گرفته و تصاویر و محتوای مورد نظر شما را نمایش می دهند. استفاده از ویدئووال مزایای بسیاری دارد که می تواند تحول عظیمی در کسب و کار شما ایجاد کند؛ البته زمانی که بدانید تکنولوژی ویدئو وال چیست و چگونه می توان از آن بهره برد.

اگر بخواهید به صورت کلی نگاه کنید، ویدئو وال صنعتی تفاوتی با نمونه های مانیتور صنعتی ندارد اما انواع نرم افزار کنترل ویدئو وال و کنترلرهای آن باعث می شوند تا تفاوت های عمده ای در میان آنها پیدا شود و کاربرد آنها را پیچیده تر کند.

شما می توانید به تعداد دلخواه تعداد مانیتورهای ویدئو وال LED را افزایش دهید که متناسب با آن نیز اندازه کلی نمایشگر افزایش می یابد. در این حالت نیاز دارید تا این تعداد مانیتورها را به گونه ای مدیریت کنید.

همانطور که اعلام شد مدیریت ویدیووال توسط انواع نرم افزار مدیریت ویدئو وال و کنترلر انجام می شود. در این حالت شما می توانید پس از نصب، به هر مانیتور درخواست جداگانه ای بفرستید که هر کدام تصویر و یا محتوای متفاوتی را نمایش دهد و یا همه آنها بخشی از یک تصویر واحد را نشان دهند.

این موضوع بسته به محتوا و نیاز شما می تواند تغییر کند. علاوه بر این، با داشتن ویدئو وال شما دیگر نیازی به نگران بودن در رابطه با پورت های قابل پشتیبانی نخواهید بود.

تقریبا تمامی پورت های استاندارد موجود را این ویدئو وال ها پشتیبانی کرده و جای نگرانی نیست. بنابراین کافی است بدانید که تکنولوژی ویدئو وال چیست و می توان از آن چه استفاده هایی کرد تا به بهترین شکل ممکن در کسب و کار خود از آن بهره مند شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>