اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

دیتا ویدئو پروژکتور از پرکاربرد ترین تجهیزات آموزشی است که در فضاهای مختلف آموزشی و اداری به کار می رود. در حال حاضر مدل های مختلف ویدئو پروژکتور در برندهای متنوع در بازار موجود است که برای مثال می توانیم به ویدئو پروژکتور اپسون Epson، ویدئو پروژکتور سونی Sony، ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ، ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic و... اشاره کنیم.

بررسی مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها

همان طور که می دانید امکان قرار دادن ویدئو پروژکتور در شبکه وجود دارد. در اینجا قصد داریم به بررسی مزایای شبکه سازی ویدئو پروژکتورها بپردازیم. قرار دادن یک دیتا پروژکتور در شبکه و به اشتراک گذاشتن آن بین تعدادی کاربر کمک می کند که بتوان مسائل فنی دستگاه مثل عیب یابی، اشکال زدایی، انتخاب منبع ورودی و نیز تنظیمات تصویر را از راه دور انجام داد.

در واقع قرار دادن ویدئوپروژکتور در شبکه برای افرادی مانند معلم، اساتید دانشگاه، مسئولین کنفرانس و همچنین افرادی که در جلسات شرکت می کنند بسیار مفید خواهد بود. زیرا در این صورت امکان به اشتراک گذاشتن فایل های اطلاعاتی و نیز توانایی ارتباط با سایر ویدئو پروژکتورها فراهم شده و باعث می شود جلسات و گردهمایی ها بهتر و کارآمد تر برگزار شوند و افراد بتوانند مطالب را به صورت بهتری برای مخاطبان ارائه دهند.

کاربران با استفاده از ویدئوپروژکتور تحت شبکه می توانند به آسانی با سایر دستگاه ها ارتباط برقرار کنند، اسنادی مثل فایل های اکسل، اسلاید های پاورپوینت، تصاویر و محتواهای دیگر را ارسال، دریافت و ذخیره کنند. همچنین کاربر می تواند از طریق پروژکتور خود مستقیما به اینترنت یا شبکه داخلی سازمان متصل شود.

البته قابلیت دیگری که از طریق شبکه سازی دیتا پروژکتور فراهم می شود، تنظیم کردن رمز عبور برای دستگاه است که امنیت سیستم را افزایش می دهد. به این ترتیب می توان دسترسی افراد مختلف به ویدیو پروژکتور را کنترل کرد به علاوه اگر بر حسب اتفاق ریموت کنترل دستگاه را گم کنید، می توانید از همین طریق به کار خود ادامه دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>