اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

دیتا ویدئو پروژکتور از لحاظ منبع نوری به کار رفته در دستگاه در دو نوع ویدئو پروژکتور لیزری و ویدئو پروژکتور لامپی وجود دارد. عموما در ساختار ویدئو پروژکتور، لامپ به کار می رود که عمر مشخصی داشته و بعد از مدتی نیاز به تعویض دارد.

اما مدتی است که لیزر جایگزین لامپ در ویدئوپروژکتور قرار گرفته است. در حال حاضر در ویدئو پروژکتور های لیزری، لیزر حالت جامد یا solid state به کار می رود که روشنایی بسیار بالا، دامنه گسترده تر برای رنگ ها و همچنین مشکی تیره تر دارد. این نوع ویدیو پروژکتور نیازی به تعویض لامپ نداشته و از این طریق باعث صرف جویی در زمان و هزینه کاربر خواهد شد.

از دیگر قابلیت ها و مزیت های دیتا ویدئو پروژکتور لیزری امکان استفاده مداوم در زمان های طولانی است. دیتا پروژکتور با منبع نوری لیزر برای کاربردهای سنگین و در تمام طول روز، انتخاب ایده آلی هستند و مانند مدل های سنتی ویدئو پروژکتور لامپی بعد از مدتی داغ نمی کنند. همچنین روشنایی سفید و رنگی آنها برای مدت بسیار بیشتری حفظ شده و یکنواخت باقی می ماند.

در ادامه مقایسه و بررسی فناوری موجود در ویدئو پروژکتور لیزری و لامپی خوب است بدانید که نصب ویدیو پروژکتور لیزری نسبت به نصب ویدئوپروژکتور لامپی بسیار آسانتر بوده و آزادی عمل بیشتری برای این کار وجود دارد. مثلا برخی از مدلهای پروژکتور لیزری را می توانید در هر زاویه ای از شعاع 360 درجه قرار دهید. به علاوه برای بهتر مزیت های ویدئو پروژکتور لیزری می توانیم به ضعیف نشدن لامپ دستگاه در طول زمان، خاموش و روشن شدن فوری و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کنیم.

شاید برایتان جالب باشد که بعضی از نقاط ضعف ویدئو پروژکتورهای لیزری را نیز بیان کنیم. این نوع ویدئو پروژکتورها قیمت بالاتری دارند و به همین علت به صورت گسترده از آن ها استفاده نمی شود. البته اگر هنگام خرید یک ویدئو پروژکتور لامپی، هزینه نگه داری و تعویض لامپ آن را هم در نظر بگیرید، در نهایت مدل لیزری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>