اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ سابلیمیشن

همانطور که می دانید، پلاتر دستگاهی است که همانند چاپگرهای اداری عمل می کند، با این تفاوت که مخصوص استفاده های صنعتی و در مقیاس بزرگ است.انواع مختلفی از این دستگاه به بازار آمده است که از جمله آنها می توان به دستگاه سابلیمیشن اشاره کرد. در توضیح سوال دستگاه چاپ سابلیمیشن چیست؟

باید گفت که پلاتر سابلیمیشن وظیفه چاپ سابلمیشن را به عهده دارد که به چاپ بر روی اجسام مختلف مانند پارچه، لیوان، قاب موبایل و از این قبیل موارد گفته می شود.

این نوع چاپ امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است زیرا می توان طرح های دلخواه را بر روی اجسام دلخواه چسباند. اما در این بین، دستگاه سابلیمیشن 3D نیز وجود دارد که توانسته کار را آسان تر کند.

دستگاه چاپ سه بعدی سابلیمیشن با استفاده از فناوری وکیوم اجسام، با بهره گیری از حرارت چاپ سابلمیشن را بر روی اسجام مختلف انجام دهد.در گذشته دستگاه های شش و هشت کاره کاربرد داشتند که با طراحی دستگاه سه بعدی سابلیمیشن، جایگزین مناسبی برای نمونه های قدیمی شده است.

بسیاری از مراکز چاپ، با خرید دستگاه سابلیمیشن 3D به راحتی می توانند کار خود را گسترش داده و روی این بخش نیز سرمایه گذاری کنند.شاید یک دستگاه پلاتر معمولی کارهای معمولی را بتواند انجام دهد اما با داشتن دستگاه سابلیمیشن 3D وسعت کار شما بیشتر خواهد شد و روی انواع اجسام می توانید طرح های دلخواه خود و مشتریان را چاپ کنید.

بنابراین با خرید پلاتر سابلیمیشن می توانید سرمایه گذاری روی این بخش داشته باشید و کسب و کار خود را گسترش دهید.چاپ سه بعدی نیز نمونه کاملتری از آن خواهد بود که می توان طرح را به صورت کامل روی اجناس مختلف چاپ کرد که سرعت و کیفیت کار بالاتر خواهد بود.به نظر می رسد که قیمت پلاتر سابلیمیشن در مقایسه با کارایی که دارد، مقرون به صرفه بوده و استفاده از آن در سود آوری کلی کسب و کار شما نقش مهمی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>