اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

یکی از عوامل مهم در مورد نصب دیتا ویدئو پروژکتور قرار دادن آن در فاصله مناسب است. ابزاری به نام ماشین حساب ویدئو پروژکتور یا محاسبه گر ویدئوپروژکتور وجود دارد که محل مناسب برای نصب دستگاه را تعیین می کند.

ماشین حساب ویدئو پروژکتور، یک ابزار بسیار مفید است که برای نصب آن در بهترین محل کمک زیادی می کند. شما می توانید با استفاده از این ابزار و با شبیه سازی شرایط محیط روی کامپیوتر، فاصله مناسب برای نصب دیتا پروژکتور را به دست آورید. به این ترتیب دستگاه ویدیو پروژکتور شما در بهترین شرایط موجود نسبت به پرده نمایش قرار می گیرد و مطالب با وضوح کامل نمایش داده می شوند. همچنین افراد حاضر در اتاق نیز دچار خستگی چشم نخواهند شد.

طبق آزمون چشم Snellen برای این که با دوبرابر دورتر شدن فاصله تصویر، ابعاد نمایش آن تغییر نکند، باید اندازه آن 4 برابر اندازه فعلی شود. می توان آزمون Snellen را برای ابعاد صفحه نمایش ویدیو پروژکتور نیز اعمال کرد تا مخاطب تصاویر را با وضوح کامل و به راحتی مشاهده نماید.

در ادامه آموزش تنظیم ابعاد تصویر با شبیه ساز ویدئو پروژکتور اپسون و این که بدانید ماشین حساب یا شبیه ساز دیتا ویدئو پروژکتور چگونه کار می کند باید بگوییم که کار با این ابزار بسیار ساده است و به مهارت خاص و پیچیده ای نیاز ندارد. فقط کافی است تعداد افراد حاضر در اتاق و اندازه اتاق را وارد کنید و سپس با استفاده از زبانه متحرک در نرم افزار، ابعاد مورد نظر خود را تنظیم نمایید.

در قسمت چیدمان اتاق یا Room Layout، 4 حالت مختلف شامل bedroom، classroom، U- shape و Theater وجود دارد که باید بر اساس نوع فضایی که در اختیار دارید یکی را انتخاب کرده و ارقام خواسته شده شامل طول و عرض اتاق، تعداد صندلی ها و اندازه صفحه را وارد کنید.

  • Bedroom: مربوط به تنظیمات ویدو پروژکتور سینمای خانگی است.
  • U- shape: تنظیمات این گزینه مختص فضاهایی مثل اتاق جلسات است.
  • Classroom: مربوط به کلاس های درس در مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها است.
  • Theater: مخصوص سالن های سینما، آمفی تئاتر یا اتاق های کنفرانس بزرگ است.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>