اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

شاید بتوان گفت که دوربین های مداربسته برای نظارت و حفظ امنیت اماکن مختلف، بسیار لازم و ضروری هستند.در حال حاضر، در تمام فضاهای عمومی، ادارات، فروشگاه ها، بانک ها و حتی منازل مسکونی از سیستم های نظارت تصویری استفاده می گردد.

دوربین مداربسته صنعتی، یکی از انواع دوربین های مداربسته است که به نام دوربین باکس Box نیز شناخته می شود.این نوع دوربین در برای به کارگیری در فضاهای صنعتی و تجاری مناسب است. البته برای نصب در فضاهای مسکونی نیز قابل استفاده می باشد.

یکی از ویژگی های خاص دوربین های مداربسته صنعتی این است که زاویه دید بسیار محدودی دارند. در واقع محدوده ای که می تواند توسط این دوربین مداربسته تحت نظارت و کنترل قرار گیرد، وسعت زیادی نخواهد داشت.لازم به ذکر است که لنز دوربین مدار بسته صنعتی بر اساس نوع کاربرد آن انتخاب شده و به صورت مجزا بر روی دوربین نصب می گردد.

بیشترین کاربرد دوربین های باکس معمولا در محیط های صنعتی یا پر تردد است. نصب دوربین مداربسته صنعتی در فضاهایی که رفت و آمد افراد یا وسایل نقلیه مختلف به دفعات صورت می پذیرد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

در مورد شکل ظاهری دوربین های box باید بگوییم که این دوربین به شکل مستطیل طراحی شده و بدنه آن معمولا از جنس پلاستیک ساخته می شود.چنانچه تصمیم به خرید یک دوربین مداربسته صنعتی گرفته اید، این نکته را در نظر داشته باشید که این دوربین ها قابلیت دید در شب ندارند. اما می توانند در نور کم تصاویر را دریافت کنند و با کیفیت بالا ضبط نمایند.

همان طور که در بالا هم گفته شد، دوربین های مدار بسته باکس زاویه دید محدود و بسته ای دارند. اما باید بدانید که این دوربین ها بسیار انعطاف پذیر بوده و با شرایط محیطی مختلف هماهنگ می شوند.مشتریان می توانند با توجه به محیطی که می خواهند دوربین box را در آن نصب کنند، لنز مناسب را سفارش دهند. این ویژگی باعث می شود که زاویه دید دوربین مداربسته نیز به راحتی تنظیم شود.

از آنجایی که لنز دوربین بر روی کیفیت تصاویر ضبط شده تأثیر مستقیم دارد، بنابراین لازم است برای انتخاب و خرید لنز دوربین مداربسته صنعتی نکات خاصی را در نظر بگیرید تا پس از نصب دوربین، نتیجه دلخواه را دریافت نمایید.

  • فاصله کانونی لنز
  • فاصله کانونی عدسی
  • روزنه عبور نور
  • نوع کاربری لنز

از جمله عواملی هستند که باید در هنگام خرید لنز دوربین مداربسته باکس به آن ها توجه شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>