اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

همان طور که پیشتر گفته شد، دوربین مداربسته باکس یا صنعتی، یک نوع دوربین مدار بسته است که در محوطه های صنعتی، تجاری و پارکینگ ها نصب می شود.نصب دوربین مداربسته باکس Box باید توسط نصاب ماهر و کارشناس متخصص این کار انجام شود.

برای نصب دوربین مداربسته صنعتی باید عوامل مختلفی از جمله تعداد دوربین ها و نوع کاربری آنها مد نظر قرار بگیرند. همچنین قیمت و نوع هر دستگاه دوربین مدار بسته نیز حائز اهمیت می باشد.فردی که مسئول نصب و راه اندازی سیستم نظارتی است باید موقعیت محل نصب دوربین ها را به خوبی بررسی کند و تجهیزات لازم برای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته را در اختیار داشته باشد.در ادامه مراحل نصب دوربین مداربسته صنعتی را به اجمال بیان می کنیم:

پیش از هر کاری باید تجهیزات مورد نیاز برای نصب فراهم شود. این تجهیزات شامل دوربین مداربسته، پایه دوربین، کابل و سیم برق و کابل های مخصوص شبکه و دیتا می باشد.برای دریافت تصاویر از دوربین ها و ضبط آن ها نیاز به تهیه دستگاه های گیرنده دیجیتال، هارد دیسک و تجهیزات مادون قرمز است.

همچنین لازم است برای نمایش دادن تصاویر و ویدئوهایی که با دوربین مداربسته ضبط شده اند، یک مانیتور مناسب خریداری شود.در مرحله بعد باید محل هایی را که برای نصب دوربین مداربسته مناسب تر هستند، مشخص کنید.

برای راهنمایی بیشتر باید بگوییم که دوبین های مداربسته باکس برای نصب رو به روی درهای ورودی و راه پله ها مناسب هستند.به علاوه اتاق هایی که برای نگهداری اسناد در نظر گرفته شده اند یا انبارهایی که کالاهای مهم و گرانقیمت در آن ها نگهداری می شود جزو مکان های مناسب برای نصب دوربین مداربسته Box به شمار می آیند.

هنگام نصب دوربین مداربسته صنعتی باکس، این نکته را مد نظر داشته باشید که محل نصب این دوربین ها باید در بالاترین نقطه ممکن انتخاب شود.همان طور که پیش تر نیز گفته شد، زاویه دید دوربین های باکس بسیار محدود است. بنابراین، به این طریق می توانند برای ضبط تصاویر، محدوده وسیع تری را پوشش دهند.

علاوه بر این، نصب دوربین مداربسته صنعتی در بالاترین نقطه، باعث می شود این دستگاه دور از دسترس سارقان و افراد سودجو قرار گیرد.اگر قصد دارید دوربین box را در فضای باز قرار دهید، بهتر است از یک سایه بان استفاده کنید تا دوربین در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نگیرد و در صورت بارش برف و باران آسیب نبیند.

محل نصب دوربین مداربسته صنعتی را به نحوی انتخاب کنید که لنز دوربین در معرض تابش شدید و مستقیم نور آفتاب یا لامپ قرار نگیرد.اگر قصد دارید دوربین ها را در زوایای مخفی یا گوشه دیوارها قرار دهید، تمهیداتی بیندیشید که سیم ها و کابل های برق پنهان باشند. این کار امنیت دوربین مداربسته را بالا می برد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>