اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هندزفیری

فناوری های ارتباطی یکی از مهم ترین فناوری های امروزی بوده که به سرعت در حال پیشرفت است. بیسیم واکی تاکی یکی از این تجهیزات است که به ظاهر پیشرفت چندانی نداشته و همانند قبل ساده به نظر می رسد اما کارایی آن بسیار زیاد بوده و تاکنون جزو بهترین تجهیزات ارتباطی بشمار می رود. به دلیل اینکه بی سیم به صورت واکی تاکی عمل می کند، هندزفری بیسیم برای اینکه بتوان راحت تر با آن کار کرد گزینه ی بسیار مناسب است.

انواع هندزفری هندزفری بیسیم وجود دارد که می توان هر کدام را در جایی استفاده کرد. هندزفری بیسیم بادیگاردی از پرکاربردترین هاست، زیرا نیاز به استفاده مداوم از دستان خود برای برقراری ارتباط ندارید و همه کار را می توان با همان هندزفری انجام داد و در ارتباط بود.

در این بین هندزفری بادیگاردی حنجره ای مخاطبان بسیاری دارد. در این مدل قسمت اصلی دستگاه دور گردن قرار می گیرد و گوشی فنری دارد که درون گوش فرو می رود. با خرید هندزفری حنجره ای می توانید به سادگی با آن کار کرده و مزاحم فعالیت های شما نمی شود.

شاید نام بیسیم بادیگاردی اینطور وانمود کند که مخصوص بادیگاردهاست اما باید گفت خرید بیسیم بادیگاردی و هندزفری آن صرفا برای یک کاربری ساخته نشده است و می تواند در هر کاری مورد استفاده قرار بگیرد. از بی سیم های بادیگاردی می توان به بی سیم مجاز طیف TEAF TF-192 اشاره کرد که مشخصات و اطلاعات کامل آن در سایت ایده برتر پارسیان موجود می باشد.فرقی ندارد که شما از بیسیم چه استفاده ای دارید، با خرید هندزفری بادیگاردی حنجره ای می توانید آزادانه به کارهای خود پرداخته و از طرفی حواسان به بی سیم باشد.

در این حالت شما نیاز دارید تا بی سیم دستی و هندزفری مناسب را تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. یک مهندس ساختمان و یا متخصص کار در تونل و پروژه های ساختمانی که همیشه نیاز به ارتباط با بی سیم دارد، می تواند از هندزفری بادیگاردی حنجره ای استفاده کرده و دیگر نیاز نباشد تا بی سیم را با دستان خود حمل کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>