اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلامنت

فیلامنت ماده مصرفی پرینتر سه بعدی است که در انواع گوناگون وجود دارد. این مواد به صورت رشته های پلیمری، در رنگ ها و ضخامت های مختلف ساخته می شوند و برای چاپ سه بعدی اشیاء مختلف به کار می روند. یکی از انواع فیلامنت موجود، فیلامنت رسانای گرافیتی است که توسط شرکت Graphene 3D Lab به فروش می رسد.

این محصول، نخستین فیلامنت رسانای گرافیتی پرینتر سه بعدی حاوی کربن است که رسانایی بسیار زیادی دارد و موجب بهتر شدن کیفیت حرارتی PLA می شود.به علاوه برای بیشتر پرینترهای سه بعدی موجود در بازار قابل استفاده است. از جمله مصارف این فیلامنت می توان به ایجاد مسیرهای رسانا در چاپ سه بعدی قطعات الکترونیکی اشاره نمود.

در ادامه معرفی فیلامنت رسانای گرافیتی در پرینتر سه بعدی باید گفت گرافیت ظریف ترین ماده موجود در جهان است که در عین حال استحکام زیادی دارد. یکی از خواص منحصربه فرد این ماده این است که حرارت و جریان برق را به خوبی انتقال می دهد.فیلامنت رسانای گرافیتی چاپگر سه بعدی از اتم های کربن ساخته شده و مقامت پایینی دارد.

به همین علت جریان الکتریسیته را به راحتی از خود عبور می دهد. این امر باعث می شود زمینه کاربرد این ماده گسترش پیدا کرده و در صنایع زیادی مورد استفاده قرار گیرد.علاوه بر این استفاده از فیلامنت رسانای گرافیتی در چاپ قطعات الکترونیکی و رباتیک موجب می شود هزینه تولید این قطعات تا حد زیادی کاهش یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>