اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه پلاتر

چاپ بنر، یکی از شیوه های رایج تبلیغاتی است که در سال های گذشته توسط ارگان ها، ادارات و مجموعه های مختلف به کار گرفته می شود.دستگاه چاپ بنر یا پلاتر، یک دستگاه چاپ صنعتی است که می تواند اشکال و تصاویر مختلف را بر روی صفحات با جنس های گوناگون چاپ کند.

آن دسته از افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند و نیاز به سرعت و کیفیت بالا در چاپ دارند، می توانند از چاپ دقیق و بدون مشکل محتواهای تبلیغاتی مورد نظر خود بر روی بنر بهره ببرند.بدون اغراق می توان گفت که پلاتر یا دستگاه چاپ بنر، یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین ابزارهای تبلیغاتی در دنیا است. این دستگاه چندین سال است که در ایران نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

از آنجایی که بنرهای تبلیغاتی با محتوا ها و اندازه های گوناگون نقش بسیار مهم و پر رنگی در بازاریابی دارند، خرید دستگاه چاپ بنر با قابلیت ها و قیمت مناسب، به یکی از دغدغه های مهم برای شرکت ها و ارگان های مختلف تبدیل شده است.

دستگاه پلاتر در انواع مختلفی هم چون پلاتر لیزری و پلاتر سابلیمیشن وجود دارد که هر یک کاربرد های خاص خود را دارند.اما باید بدانید که برای در اختیار داشتن یک دستگاه چاپ بنر با کیفیت بالا، علاوه بر نوع دستگاه، مشخصات ظاهری و قیمت آن، عوامل مهم دیگری را نیز باید مد نظر قرار دهید.

قطعات یدکی پلاتر و پشتیبانی شرکت سازنده از دستگاه، یکی از عوامل مهمی است که حتما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید.وجود گارانتی و خدمات پشتیبانی برای دستگاه چاپ بنر به شما کمک می کند که در هنگام بروز اشکال در عملکرد دستگاه بتوانید به راحتی و از مراکز مجاز و مورد اطمینان قطعه یدکی مورد نیاز را تهیه نمایید.

برخی از قطعات یدکی دستگاه پلاتر، مصرفی هستند و بعد از مدتی حتما باید تعویض شوند. برخی دیگر نیز به مرور زمان فرسوده می شوند یا به دلیل سهل انگاری و استفاده نادرست از دستگاه آسیب می بینند. در این صورت لازم است قطعه جایگزین را برای پلاتر تهیه نمایید.مهم ترین قطعات یدکی برای دستگاه های پلاتر در لیست زیر معرفی شده اند:

  • مگنت هوا
  • هد دستگاه پلاتر
  • کریج برد دستگاه پلاتر
  • مین برد دستگاه چاپ بنر
  • پمپ مرکب دستگاه چاپ بنر
  • انواع سابتانک ها
  • انواع فیلتر مرکب
  • انواع برد دستگاه، از جمله برد کنترلر، برد رول باز کن، برد دیسپلی، برد اینفرارد، برد سر هد و...

قطعات یدکی دستگاه های چاپ بنر به موارد ذکر شده در لیست بالا محدود نمی شود و برای پلاتر ها قطعات بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>