اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

پرینتر اچ پی hp از جمله دستگاه های پر طرفدار میان کاربران می باشد. اگر شما هم یکی از مدل های متنوع پرینتر اچ پی را در منزل یا محل کار خود دارید، بهتر است با تمامی کاربردها و قابلیت های آن آشنا شوید و معنای علائم چراغ های چشمک زن را بدانید.

برای بیان معنای چراغ های چشمک زن در پرینتر اچ پی HP باید بگوییم که این چراغ ها وضعیت چاپگر را به شما نشان می دهند. به عنوان مثال در پرینتر اچ پی مدل های HP LaserJet Pro M12w, P1102w, and P1109w، 5 آیتم وجود دارد:

معنای چراغ های چشمک زن در پرینتر اچ پی HP:

  •  دکمه Wireless
  • چراغ Wireless
  • چراغ Attention
  • چراغ Ready
  • دکمه Cancel

چراغ Wireless چشمک می زند

این حالت زمانی اتفاق می افتد که پرینتر نتواند سیگنال Wireless را دریافت کند یا به شبکه وصل شود. همچنین در حین برقراری اتصال نیز چراغ Wireless شروع به چشمک زدن می کند.برای رفع این مشکل باید کمی صبر کنید تا اتصال چاپگر برقرار گردد. و یا اینکه شبکه Wireless را مجددا بررسی نمایید.

چراغ Attention Light چشمک می زند

Attention Light یا چراغ هشدار، زمانی که پرینتر در حال خطا باشد، روشن و خاموش می شود. مثلا ممکن است کاغذ به درستی بارگیری نشده باشد یا کاغذ در پرینتر گیر کرده باشد.به علاوه امکان خالی بودن کارتریج و یا درست بسته نشدن پوشش بالایی نیز وجود دارد.

گاهی اوقات روشن و خاموش شدن چراغ هشدار به دلیل مسدود شدن کاغذ است. برای حل این مشکل، کاغذ مسدود شده را پیدا کنید و پرینتر را تمیز نمایید.در صورتی که چاپگر بدون وجود کاغذ هشدا می دهد، دستگاه را ریست کنید.

همه چراغ خاموش هستند، اما پرینتر کار نمی کند

این اتفاق زمانی رخ می دهد که مشکلی در منبع برق وجود داشته باشد یا پرینتر خاموش باشد.ابتدا دکمه پاور را بزنید تا پرینتر روشن شود. در صورت کار نکردن دستگاه، اتصال پرینتر به پریز برق را بررسی کنید.

اگر از چندراهی برق، محافظ یا سیم رابط استفاده می کنید از سالم بودن و درست کار کردن آن ها مطمئن شوید.اگر باز هم پرینتر روشن نشد، لازم است دستگاه را سرویس نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>