اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

امروزه در شرکت ها و سازمان های مختلف با کاربری های گوناگون برای حفظ امنیت از سیستم های نظارت تصویری استفاده می شود. حتی بسیاری از افراد تمایل دارند در منزل خود نیز دوربین مداربسته نصب کنند.در حال حاضر سیستم های نظارتی مداربسته سمت و سوی جدیدی یافته اند و بیشتر از دستگاه های ضبط دیجیتال DVR یا دوربین های تحت شبکه IP استفاده می شود.

به همین علت مبحث فشرده سازی اطلاعات اهمیت زیادی پیدا می کند و کارشناسان و تکنسین های دوربین مدار بسته باید توجه زیادی به فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته در هارد دیسک داشته باشند.روش های مختلفی وجود دارد که می توان از طریق آنها تصویر دوربین مداربسته را فشرده سازی نمود. به عنوان مثال روش MPEG و روش Wavelet.

از آنجایی که تصاویری که با استفاده از دوربین مداربسته ثبت و سپس ارسال می شوند، بسیار زیاد بوده و حجم بالایی دارد، به احتمال قوی موجب بروز مشکل در عملکرد سیستم های ذخیره سازی دیتا خواهد شد.بنابراین برای پیشگیری از ایجاد این مشکل لازم است فرآیند فشرده سازی تصاویر در دوربین مداربسته انجام گیرد.

البته خوب است بدانید که تکنولوژی فشرده سازی اطلاعات، از مدت ها قبل مورد استفاده قرار می گرفته و به عنوان یک تکنولوژی جدید شناخته نمی شود.به علاوه، تصاویر دوربین های آنالوگ همیشه به صورت فشرده شده ذخیره می شوند.برای این کار، برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد که هر یک از آنها بر اساس اولویت خاص خود کار می کنند. مثلا برخی برنامه ها به وضوح تصویر و برخی دیگر به حداقل حجم اطلاعات اشاره دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>