اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مانیتور

کاربران حرفه ای کامپیوتر نیاز به تجهیزات بیشتر و تخصصی تری دارند که ممکن است برخی از این تجهیزات برای کاربران عادی بدون استفاده باشد.مثلا استفاده از دو مانیتور یا بیشتر، برای یک طراح گرافیک، برنامه نویس، تحلیلگر و یا هر فرد دیگری که در حین کار عملیات سنگین و پیچیده ای را با کامپیوتر شخصی خود انجام می دهد می تواند بسیار مفید باشد و به سریع تر و بهتر انجام شدن کارها کمک نماید.

البته این کار به زیبایی ظاهری میز کار نیز می افزاید. در صورت استفاده از دو مانیتور شما می توانید به جای پر کردن صفحه نمایشگر از تعداد زیاد تب های مرورگر و برنامه های minimize شده، صفحاتی خلوت داشته باشید و با تمرکز بیشتری کار خود را دنبال کنید.

به طور کلی می توان گفت صرفنظر از نوع فعالیت کاربر و نوع استفاده او از کامپیوتر، نصب بیش از یک مانیتور، بهره وری فرد را به میزان چشم گیری افزایش خواهد داد.همچنین با نصب دو مانیتور کار شما بسیار راحت تر شده و شما بدون جابه جا شدن پی در پی میان تب های مختلف تمامی اطلاعات، ابزار ها و صفحات کارتان را مشاهده می کنید.

در حقیقت مونیتور دوم به شما اجازه می دهد در هر لحظه به تمامی اطلاعات مورد نیاز کارتان دسترسی داشته باشید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که برای مرور صفحات وب، ویرایش تصاویر، گوش دادن به موسیقی یا نظارت بر سخت افزار کامپیوتر، یکی از برنامه های باز را ببندید یا حتی minimize کنید.

چنانچه تصمیم به تهیه مانیتور دوم و نصب آن گرفته اید، این نکته را از یاد نبرید که به هیچ وجه نیازی به خرید مانیتورهای گران قیمت و با رزولوشن بالا نیست.زیرا در بین نمایشگرهای تخت نیز می توانید مدل های خوبی را پیدا کنید که به عنوان نمایشگر دوم قابل استفاده باشند. به ویژه اینکه اگر بخواهید گاهی اوقات حالت افقی یا عمودی مانیتور را تغیییر دهید، استفاده از مدل های قدیمی به دلیل قیمت مناسب و آسیب پذیری کمتر، منطقی تر به نظر می رسد.

به عنوان مثال یک مانیتور معمولی با ابعاد 24 اینچ می تواند در حال Portrait فضای کافی را برای کارهای جانبی مثل مطالعه اخبار در حین کار در اختیار شما قرار دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>