اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته، نقش مهمی در حفظ امنیت فضاهای مختلفی همچون ادارات، ارگان ها و سازمان ها دولتی، فروشگاه ها، مدارس و حتی منازل مسکونی دارند.امنیت سیستم های نظارت تصویری را با افزوده شدن قابلیت تشخیص چهره، کامل تر خواهد شد.

ماژول تشخیص چهره به نرم افزار آنالیزور دوربین مداربسته افزوده می شود. این ماژول می تواند چهره یک فرد خاص را تشخیص داده و به محض ورود او به محیط، به اپراتور سیستم اطلاع دهد.این نرم افزار طوری برنامه ریزی شده که به صورت اتوماتیک چهره فرد مورد نظر را شناسایی می کند و از آن عکس می گیرد.سپس عکس جدید را با تصاویر موجود در پایگاه داده خود مقایسه کرده و در صورت یکی بودن، اپراتور سیستم امنیتی را باخبر می نماید.

سیستم تشخیص چهره دوربین مدار بسته شامل یک ماژول تهیه عکس دیجیتالی و یک ماژول تشخیص چهره می باشد.در این سیستم، در حقیقت یک دیتابیس از چهره همه افرادی که به فضای مورد نظر وارد شده اند ایجاد می گردد. برای این کار لازم است که یک دوربین در ورودی نصب شود. این دوربین چهره همه افراد را ذخیره می کند.

کار این ماژول این است که عکس افراد عبوری را از طریق سیگنال های ویدئویی دوربین مداربسته دریافت می کند.سپس با اسکن هر عکس، چهره ظاهری فرد را تشخیص داده و در یک دیتابیس ویژه ذخیره می نماید.

ماژول تهیه عکس با الگوریتم های ویژه ای توسعه یافته است. این الگوریتم با امکان شناسایی چهره در حالت های مختلف موجب می شود فرآیند تشخیص چهره به صورت کامل و مطمئن انجام شود و حداقل بار پردازش به سیستم تحمیل گردد.

ماژول تهیه عکس دیجیتالی برای حفظ امنیت و شناسایی افراد در مکان های عمومی و ایست های بازرسی بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.کارشناسان سیستم نظارت تصویری می توانند در صورت لزوم، دیتاهای موجود در پایگاه داده را به همراه تاریخ و زمان ثبت عکس، ذخیره کنند تا در زمان مراجعه به اطلاعات، راحت تر بتوانند اشخاص را شناسایی کنند.

ماژول تشخیص چهره

این ماژول، تکمیل کننده کار ماژول تهیه عکس دیجیتالی است. الگوریتم به کار رفته در ماژول تشخیص چهره طوری برنامه ریزی شده است که به صورت خودکار تصویر شخص مورد نظر را با تصاویر موجود در دیتابیس مقایسه می کند.لازم به ذکر است که ماژول تشخیص چهره تا کنون با سیستم های بیومتری مختلفی توسعه داده شده و در سازمان ها و ارگان ها و محل های بازرسی برای چهره شناسی افراد مراجعه کننده استفاده می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>