اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

قابلیت تشخیص چهره در حقیقت برای مکان های عمومی و فضاهایی که عبور و مرور افراد اهمیت زیادی دارد، طراحی شده است.بهره گیری از این ماژول در سیستم های نظارت تصویری فرودگاه ها، استادیوم های ورزشی، سایت های نظامی، سازمان ها و ارگان های حساس و بحرانی و همچنین مناطق تحت کنترل تردد مرزی اهمیت ویژه ای دارد.زمینه های کاربردی تشخیص چهره دوربین مدار بسته را می توان در سه گروه اصلی تقسیم بندی نمود:

فعالیت های جستجو و تحقیق

به این ترتیب که ابتدا اطلاعات یک شخص خاص در دیتابیس سیستم امنیتی ذخیره می شود.سپس در صورت شناسایی اطلاعات آن فرد، اپراتور سیستم تمامی اطلاعات وی را از پایگاه داده اختصاصی بازیابی می کند و سریعا مراجع قانونی را مطلع می سازد.

اجسام محصور با دسترسی محدود

در برخی از سازمان ها و ادارات، اجسامی نگهداری می شوند که درجه حافظتی بالایی دارند و افراد محدودی اجازه دسترسی به آنها را خواهند داشت.سیستم های حفاظتی و کنترل دسترسی که به طور معمول استفاده می شوند از ضریب امنیتی کافی برخوردار نیستند.لذا احتمال اینکه افرادی به صورت غیر مجاز از کارت تردد اعضای تعریف شده استفاده کنند، به وفور وجود دارد.

اما استفاده از ماژول تشخیص چهره در سیستم های نظارت تصویری می تواند این مشکل را برطرف نماید.با استفاده از این نرم افزار، سیستم چهره دارنده کارت را به طور دقیق اسکن می کند و تصویر دریافت شده را با تصویر موجود در پایگاه داده خود مقایسه می نماید.این سیستم هوشمند از دقت بالایی برخوردار است. به این ترتیب می توان از عدم دسترسی افراد غیر مجاز به اجسام یا فضاهای امنیتی اطمینان حاصل نمود.

تشخیص چهره در محل تردد مرزها

یکی دیگر از کاربردهای بسیار سودمند تشخیص چهره، در مناطق حساس مرزی است. با استفاه از این قابلیت، امکان بازبینی چهره شخص و اسکن عکس پاسپورت وی به صورت همزمان فراهم می شود و سیستم می تواند سریعا مطابقت یا عدم مطابقت آن را به دیتابیس اعلام نماید.

همچنین در چنین مناطقی، معمولا مجموعه از تصاویر افراد تحت تعقیب در پایگاه داده ذخیره می شود. سیستم نظارت تصویری مجهز به ماژول تشخیص چهره، قادر است که در اسرع وقت چهره افراد مراجعه کننده را اسکن کرده و با عکس های موجود در دیتابیس خود مقایسه نماید.به این ترتیب احتمال خروج غیرقانونی افراد از مرزهای مختلف از بین خواهد رفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>