اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

led

امروزه موضوع تبلیغات اهمیت ویژه ای دارد و می توان گفت برگ برنده هر برند و محصول بشمار می رود. گسترش فناوری ها باعث شده تا مانیتورها به کمک شرکت ها آمده و به عنوان نمایشگر تبلیغاتی عمل کنند.راز فروش محصول دیده شدن است و چه بهتر که با کیفیت بالا در معرض دید مشتری قرار گیرند. حال شاید این سوال مطرح شود که نمایشگر تجاری چیست ؟

این نمایشگرها در دنیای امروز، بیشتر از انواع مانیتور صنعتی هستند که با امکانات و کیفیت بالای خود، به عنوان نمایشگر تبلیغاتی LED بشمار می روند.برخی با بکارگیری مانیتورهای خانگی و معمولی، سعی دارند تا همان کیفیت را به دست آورند که باید گفت آنها با نمایشگر LED قابل مقایسه نیستند.

یک نمایشگر صنعتی از پنلی استفاده می کند که می تواند بدون وقفه به صورت 24 ساعته روشن بماند؛ به گونه ای که افت کیفیتی را در آن شاهد نباشید.علاوه بر این، امکانات زیادی مانند وجود پورت های متنوع نیز می تواند به شما کمک کند تا از انواع نمایشگر تبلیغاتی استفاده بهتری داشته و هر دستگاهی را با پورت مورد نظر به آن متصل نمایید.

مراکز صنعتی و تجاری با خرید نمایشگر تبلیغاتی LED می توانند بحث تبلیغات نمایشی خود را تضمین کنند. البته باید اشاره کرد که تنها این مراکز مصرف کننده این محصولات نیستند و مراکز اقامتی مانند هتل ها نیز می توانند از انواع نمایشگر یا تلویزیون هتلی استفاده کنند.

در این حالت می توان گفت که همه بخش ها قادر هستند تا به نوعی از این امکانات بهره مند شوند. بنابراین بحث استفاده از یک نمایشگر تبلیغاتی LED محدود به بخش خاصی نیست و هر مجموعه کاربرد خاصی را از این گونه مانیتورها می تواند انتظار داشته باشد.نمونه های بزرگ تر و البته پیشرفته تر این نمایشگرها نیز با نام ویدئو وال LED وجود دارند که از به هم پیوستن چند مانیتور صنعتی به وجود می آیند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>