اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سرور اختصاصی

پیش از این در بخش مقالات سایت ایده برتر، سرور اختصاصی را معرفی کرده و مشخصات آن را بیان نمودیم.حال به این مسئله می پردازیم که چرا برخی مایلند از سرور اختصاصی ایران استفاده کنند.سرورهای اختصاصی که از داخل کشور ساپورت می شوند، مزایای بسیاری نسبت به سرورهای خارجی دارند.

از جمله می توان به سرعت بیشتر آنها اشاره کرد. میزبان این سرورها در داخل ایران قرار دارد در نتیجه با قابلیت دسترسی و سرعت بالاتری ارائه می شوند.اخیرا وضعیت زیرساخت های کشور، به میزان قابل توجهی توسعه یافته و پهنای باند شبکه ارتباطی بیشتر شده است.

از طرف دیگر افزایش نرخ بی سابقه ارز و مشکلات موجود برای پرداخت وجه در خارج از کشور باعث شده که کاربران به استفاده از سرورهای داخلی تمایل بیشتری نشان دهند.کاربران با خرید یک سرور اختصاصی داخلی، می توانند بدون هیچ نگرانی از مزایای بی شمار این سرویس بهره مند گردند.

علاوه بر این، ارزان تر بودن ترافیک داخلی موجب می شود که در هزینه های نهایی کاربران صرفه جویی شود.پهنای باند ترافیک داخل در ایران، توسعه یافته و به همین علت پهنای باند مناسبی برای سرورهای اختصاصی داخلی فراهم شده است.از سوی دیگر، همان طور که می دانید سرورها همیشه در معرض اتک و حملات سایبری قرار دارند.

یکی دیگر از مزیت های سرور اختصاصی ایران، در زمینه امنیت شبکه نمود پیدا می کند.در چنین مواقعی سرویس هایی که از داخل ایران ساپورت می شوند امنیت بالاتری دارند. زیرا امکان وجود دارد که در زمان حملات سایبری به صورت Iran Access قرار گیرند.در صورت دسترسی فقط داخل کشور، کاربران ایرانی به راحتی می توانند به سرور دسترسی داشته باشند تا حملات بی اثر شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>