اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

یکی از مهم ترین ویژگی هایی دوربین مداربسته کیفیت تصاویر است که اغلب کاربران در هنگام خرید دوربین مدار بسته به آن توجه می نمایند.در حال حاضر، مدل های متنوع دوربین مداربسته با قابلیت ها و ویژگی های متعدد در بازار وجود دارند و افراد با نیازهای متفاوت می توانند مدل مناسب کسب و کار خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

در میان مدل های مختلف دوربین مداربسته، دوربین های دیجیتالی و مگاپیکسلی از محصولاتی هستند که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند.اما برخی از مکان ها شرایط خاصی دارند که در انتخاب مدل دوربین موثر است. به عنوان مثال در برخی شرایط آب و هوایی عملکرد دوربین مداربسته تحت تأثیر قرار می گیرد.

بنابراین نیاز به نصب دوربین هایی است که علاوه بر رزولوشن بالای تصویر، از آیتم های دیگری نیز همچون کنتراست نور، کیفیت رنگ ها و... پشتیبانی کنند.در وضعیت های آب و هوایی معمول که نور مناسبی در محیط وجود دارد، عملکرد دوربین مداربسته دچار اختلال نشده و بدون مشکل به ضبط تصاویر می پردازد.

اما زمانی که شرایط جوی خاصی مثل بارش برف و باران، گرد و غبار و یا مه، به وجود بیاید، قطعا دوربین مداربسته کارایی قبل را نخواهد داشت.تصور کنید در محیطی قرار دارید که دچار آلودگی شدید هوا و یا گرد و غبار است. در این شرایط قطعا ذرات معلق موجود در هوا، عملکرد دوربین مداربسته را تحت تأثیر قرار می دهند و کیفیت و وضوح تصاویر به شدت کاهش پیدا کرده و جزئیات به خوبی قابل تشخیص نخواهد بود.

این موضوع به خصوص زمانی که دوربین مداربسته در محیط بیرونی نصب شده باشد، مشکلات بزرگی را ایجاد خواهد کرد.این فناوری یکی از قابلیت های موجود در دوربین های مداربسته است که تا حد قابل توجهی از بروز مشکلات ذکر شده، پیشگیری می نماید.دوربین مداربسته با قابلیت ضد مه یا defog یک راه حل مناسب برای شرایط مه گرفتگی و یا گرد و غبار شدید است و برای مکان های روباز بسیار مناسب می باشد.

تکنولوژی ضد مه در دوربین مدار بسته بر اساس افزودن الگوریتم تقویت کنتراست به سیگنال های ویدئویی پیش از ارسال تصاویر و فشرده سازی آنها، عمل می کند.این الگوریتم، کیفیت تصاویر را بر اساس چگالی مه، بهبود می دهد.مراحل بازسازی کیفیت تصویر دوربین مداربسته با تکنولوژی defog، طی دو مرحله کلی انجام می شود:

  • تشخیص میزان چگالی مه یا گرد و غبار
  • نحوه بازسازی و تصحیح سیگنال ویدئویی

الگوریتم defog می تواند تصاویر دریافتی را پیکسل به پیکسل تجزیه و تحلیل کند و کنتراست تصاویر را بهبود بخشد.لازم به ذکر است تمامی این مراحل در داخل دوربین مداربسته اجرا می شود. به همین دلیل هیچ تاخیری در ارسال تصاویر رخ نمی دهد.اغلب دوربین های مداربسته اسپید دام و outdoor به این ویژگی مجهز هستند. زیرا این نوع دوربین ها در فضای خارجی نصب شده و بیشتر در معرض باد، باران و گرد و غبار قرار دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>