اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باتری

مراکز صنعتی، ادارات و حتی شرکت های کوچک امروزی، از وسایل برقی و کامپیوترهای مختلفی استفاده می کنند که بسیاری از آنها بایستی بدون خاموشی همیشه در دسترس باشند که به همین دلیل از UPS استفاده می کنند. شاید بگویید یو پی اس Ups چیست؟این دستگاه وظیفه ذخیره انرژی را دارد و از نوسان برق جلوگیری می کند.

یو پی اس دارای باتری یو پی اس است که انرژی در آنها ذخیره می شود که در صورت قطعی برق، تا مدت مشخصی از آن استفاده می شود.بسته به نوع دستگاه، مدل و ظرفیت باطری یو پی اس نیز متغیر خواهد بود اما به طور کلی باید گفت که بهترین باتری برای ups یو پی اس مدلی است که طول عمر بیشتری داشته و بتواند انرژی بیشتری در خود ذخیره نماید. قیمت باتری یو پی اس ups نیز با توجه به همین فاکتورها تعیین شده و متفاوت خواهد بود.

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم، بهترین باتری برای ups یو پی اس از نوع نیکل کادمیوم است که می تواند بالای 10 سال عمر کند.این نوع باتری ها را می توان بهترین باطری یو پی اس دانست زیرا طول عمر بالا و کیفیت خوبی دارند. درباره آشنایی با بهترین مارک باطری ups نیز باید گفت که خوشبختانه برندهای داخلی بسیار خوبی در ایران وجود دارند که قادرند با نمونه های خارجی رقابت کنند.

می توانید این باتری ها را از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید، قیمت باتری یو پی اس در تهران و شهرستان ها تفاوت های چندانی ندارند.بنابراین باید گفت که خرید بهترین باتری برای ups یو پی اس را می بایست از نمایندگی های معتبر بخواهید تا بدون مشکل و با گارانتی در اختیار شما قرار دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>