اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مودم

همان طور که در بخش های گذشته گفته شد، مودم های وایرلس یکی از اجزای مهم شبکه های کامپیوتری هستند که معمولا در شبکه های فعال یا اکتیو Active به کار می روند.استفاده از مودم به کاربران امکان می دهد که به سادگی به اینترنت متصل شوند.

یکی از ساده ترین و البته پر کاربرد ترین راه های اتصال به اینترنت در شبکه های کامپیوتری، استفاده از مودم ای دی اس ال ADSL می باشد.استفاده از این دیوایس، مزایای زیادی به همراه دارد. از جمله اینکه به کاربران امکان می دهد همزمان با اتصال به اینترنت، قادر به استفاده از خط تلفن بوده و بتوانند مکالمات تلفنی روزمره خود را برقرار نمایند.

این ویژگی علاوه بر اشغال نکردن خط تلفن، در هزینه ها نیز صرفه جویی کرده و مبلغ اضافه ای را بر روی قبض تلفن تحمیل نخواهد کرد.علاوه بر این، مودم های ای دی اس ال نسبت به مودم های معمولی سرعت بسیار بالاتری دارند.

به بیان دقیق تر سرعت مودم های ADSL در حدود 2 مگابیت در ثانیه بوده در حالی که مودم های معمولی سرعتی در حدود 56 کیلوبیت در ثانیه را ارائه می کنند.یکی دیگر از قابلیت های مهم مودم ADSL، عدم نیاز به اتصالات سیمی زیاد است.

به همین دلیل کاربران زیادی تمایل به استفاده از این نوع مودم در شبکه های خود دارند.برای به کارگیری مودم های DSL لازم نیست سیم کشی جدیدی انجام شود و کاربران می توانند از خط تلفن موجود برای متصل کردن آن استفاده نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>