اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

کاربرد دستگاهی مانند پرینتر در بخش های مختلفی وجود دارد که از چاپ پی دی اف های معمولی گرفته و چاپ های صنعتی، می تواند متفاوت باشد. در برخی از مدل ها علاوه بر چاپ بر روی کاغذهای معمولی، روی اشیا، پارچه و یا کاغذهایی با اندازه های مختلف می توان استفاده کرد. از این تنوع کاربری، یکی از مهم ترین آنها چاپ پول است.پول یکی از مهم ترین کاغذهایی است که برای تولید آن نیاز به چاپگرهای مخصوص دارد اما به راستی چه پرینتری برای چاپ پول مناسب است.

پاسخ به این سوال کار ساده ای نیست زیرا برای چاپ پول واقعی، دستگاه پول چاپ کن در اختیار کسی به جز دولت هر کشور نیست و در غیر این صورت جرم محسوب می شود. این مراکز با استفاده از چاپگر مخصوص اسکناس قادرند تا پول های مختلفی را با ارزش های متفاوت به چاپ برسانند.

البته برای سرگرمی و یا موارد دیگر می توان چاپ پول با چاپگر رنگی را امتحان کرد که می توان از این طریق هر تعداد اسکناس را به چاپ رساند. به دلیل این اینکه پول با جزییات زیادی چاپ می شود، می بایست دستگاهی را انتخاب کنید که رزولوش بالایی داشته باشد. بنابراین بهترین چاپگر برای چاپ پول را می توان دستگاهی نامید که قادر به چاپ با dpi بالاست.

برای آشنایی با این موضوع که چه پرینتری برای چاپ پول مناسب است؟ می بایست با انواع پرینترها و کاربردهای آنها آشنا شد. پرینتر جوهرافشان یکی از نمونه پرینترهای ارزان قیمت، سریع و کم صداست که کارتریج بر روی کاغذ قرار گرفته و با جوهری که از نازل های آن بر روی کاغذ ریخته می شود، فرایند چاپ را کامل می کند. این نوع پرینترها در دو نوع صنعتی و خانگی یافت می شوند که در نوع عملکرد و حرکت کارتریج متفاوت هستند.

اما گذشته از این مدل، پرینتر لیزری را می توان نمونه جدیدتر آن دانست که از فناوری لیزر برای چاپ استفاده می کند. علاوه بر این، پودری به نام تونر را جایگزین جوهر کرده است. تونر ماده ای سیاه رنگ است که به صورت دانه های ریز درون کارتریج قرار می گیرد.

هنگام فرایند چاپ، لیزر با برخورد با این مواد، آنها را به ذرات ریزتری تبدیل کرده و با ایجاد حرارت، بر روی کاغذ می چسباند.استفاده از این نوع پرینترها باعث افزایش دقت و ظرافت چاپ می شود. حال اگر به دنبال خرید و یا اطلاع از قیمت دستگاه پول چاپ کن هستید، باید اشاره کنیم که بسته به نیاز شما می تواند متفاوت بوده و دستگاه های مختلفی وجود دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلام سخی نظری:
بسیار عالی
یزدان پایداری:
سلام دنبال یک دستگاه چاپگرخوب هستم ایاموجودهست
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

اصغر برزگر:
سلام یه چاپگر خوب میخواستم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمد سلیم:
فرینتر جوهر افشان قیمتش چقدر است
محمد علی مظاهری :
دست چاپ نهایت ۴ ملیون میتونم هزینه کنم پیشرفته برای چاپ مانی میخوام لطفا راهنمایی کنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

Rasoldad :
پرینتر که قدرت چاپ اسکانس را داشته باشد کدام پرینتر است
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

فرزاد اسدی:
پرینتر رنگی لیزری.برای چاپ اسکناس.ناگفته نماند برای جشن تولد کودکان بهزیستی این اسکناس ها را لازم دارم فقط جهت خوشحالی آنان.
ایمان سسلحشوور:
قیمت پول چاپ کن جوهر افشان چقدر استت
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>