اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

بین پرینتر های با کاربری خانگی و آن دسته از پرینتر های مخصوص عکاسان حرفه ای و طراحان گرافیک استفاده می کنند تفاوت قابل توجهی وجود دارد.این پرینترها برای تولید خروجی با کیفیت حرفه ای طراحی شده اند، اما قادرند به کاربران پیشرفته تر نیز خدمات بدهند البته اگر چاپ برای آنها به عنوان یک کسب و کار تلقی نمی شود.

پرینتر جوهرافشان مدل Stylus Pro 3880 مدلی پرطرفدار از سری فورمکس اپسون است و یک پرینتر متناسب با کاربران معمولی نیست و در واقع در تحلیل و بررسی پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson Stylus Pro 3880 می توان ادعا کرد که یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین پرینتر ها در زمینه چاپ حرفه ای دیجیتال محسوب می شود.

حتی اگر چیزی در مورد مدیریت رنگ نمی دانید، این چاپگر بالاترین کیفیت تصاویر را تولید می کند.برای کسانی که آشنا به این موضوع هستند این پرینتر جوهرافشان اپسون قادر است تولیدات رنگی و یا تک رنگ تا 17 * 22 اینچ با ابعاد اضافی که برای آویزان کردن آن در یک گالری یا نمایشگاه مناسب باشد را چاپ کند.

همانند اکثر پرینترهای چاپ عکس در این رده، مانند مدل هایی که در سری Canon Pixma Pro هستند، پرینتر اپسون مدل Epson Stylus Pro 3880 بزرگ و سنگین است.اصلا در مورد پنهان کردن آن در یک گوشه میز فکر نکنید؛ چرا که بدون هیچ نوع کاغذ یا سینی خروجی اندازه این چاپگر 684 * 376 * 257 میلیمتر است و وزنی در حدود کمتر از 19 کیلوگرم دارد.

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون Stylus Pro 3880 تنها بر روی یک میز بزرگ قرار می گیرد. از نظر ظاهری دارای یک طراحی مشکی و نقره ای جذاب است که در بسیاری از پرینترهای اپسون معمول است.در جلو یک پانل کشویی دارد که به عنوان سینی خروجی باز می شود و یک سینی جلویی است که می تواند وزن های بسیار سنگین کاغذ و یا پوستر را تحمل کند.

در بالای پرینتر اپسون 3880 یک صفحه نمایش LCD تک رنگ است، دکمه Power، یک دکمه برای باز کردن پوشش برای شارژ جوهر و مجموعه ای از دکمه های چهارگانه با یک دکمه مرکزی برای حرکت در منوهای چاپگر وجو دارد و دو قسمت کاغذ در پشت، آن تعبیه شده است.

بخش اصلی تغذیه کاغذ در بالای دستگاه ظرفیت 120 برگ کاغذ ساده یا 20 برگ کاغذ عکس را دارد. بخش دوم پشتیبانی کاغذ، در پشت بخش اصلی، برای بارگذاری برگه های تک کاره و کاغذهای هنری است. هر دو می توانند کاغذهایی را تا عرض 17 اینچ نگه دارند.

و با توجه به کیفیت و تعداد 9 رنگ جوهر آن مورد توجه بسیاری از فعالان در زمینه چاپ قرار گرفته این پرینتر تک کاره کیفیت قابل قبولی دارد.چاپگر جوهرافشان اپسون Stylus Pro 3880 از UltraChrome K3 اپسون با جوهر Vivid Magenta pigment استفاده می کند که رنگ های اشباع شده را فراهم می کند.

چهار جوهر سیاه و سفید وجود دارد: Photo Black, Matte Black, Light Black, and Light Light Black.کاربر می تواند انتخاب کند که از کدام یک برای یک تصویر خاص (بر اساس نوع کاغذ) استفاده کند.می توان گفت که وجود چهار رنگ سیاه و سفید به شما اجازه می دهد تا تصاویر منحصر به فرد تک رنگ با کیفیت بسیار خوبی در سایه ها را نیز چاپ کنید.

پنج رنگ دیگر جوهر عبارتند از Cyan، Vivid Magenta، Yellow، Cyan Light و Vivid Light Magenta. برای این چاپگر اپسون با توانایی چاپ تصاویر مختلف که از مقادیر مختلف جوهر استفاده می کند، محاسبه میانگین صفحه قابل چاپ در هر کارتریج دشوار است.

در پایان تحلیل و بررسی پرینتر جوهر افشان تک کاره اپسون Epson Stylus Pro 3880 ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که این پرینتر جوهر افشان بر خلاف بسیاری از پرینتر های جدیدتر، فقط USB و اینترنت پشتیبانی می کند و اتصال Wi-Fi ندارد.البته شما در نزدیکی پرینتر طراحی را انجام می دهید و چاپ می کنید بنابرین نداشتن اتصال Wi-Fi مشکل مهمی نخواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>