اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیسیم

تقریبا همه با کاربرد بی سیم واکی تاکی آشنا هستیم و به خوبی می دانیم که بدون نیاز به دکل مخابراتی می توان با هم در ارتباط بود. بیسیم نظامی یکی از انواع بیسیم است. البته اگر بخواهیم وارد جزییات شویم، در این بین نیز انواع بیسیم نظامی وجود دارد که از نظر کاربرد و یا ظاهر با هم متفاوت هستند. برخی از آنها به شکل سیار و برخی به صورت ثابت استفاده می شوند.

اما چیزی که واضح است، فروش بیسیم نظامی است که به راحتی انجام نشده و نیاز به مجوز دارد.خوشبختانه کشور ما در این زمینه به خوبی پیشرفت داشته بیسیم نظامی ساخت ایران را نیز در بازار مشاهده می کنیم.از مهم ترین کاربردهای این دستگاه، استفاده برای نیروهای انتظامی است که به عنوان بیسیم پلیس از آن یاد می شود.

هر نوع بی سیم نیز بر روی فرکانس خاصی کار می کند اما به طور کلی محدوده فرکانس بیسیم نیروی انتظامی بین 136 تا 527 مگاهرتز است که بر روی باندهای UHF و VHF فعالیت دارند.با وجود انواع فرکانس بیسیم نیروی انتظامی، هر بخش بر روی فرکانس خاصی فعال هستند که افراد عادی حق ورود به این کانال ها را ندارند.

به هر حال فرکانس کار بی سیم نیروی انتظامی و نیروهای نظامی مختص این افراد در نظر گرفته شده و استفاده از آنها نیاز به مجوز دارد. در هر صورت هر بیسیم می تواند تفاوت هایی با سایر مدل ها داشته باشد، برای نمونه صدای بیسیم نیروی انتظامی با نیروهای نظامی شاید متفاوت باشد.

شناخت بیسیم ها و اطلاعات فنی از آنها به شما کمک می کند تا موقع خرید بیسیم، دستگاه درستی را انتخاب کرده و دچار مشکل نشوید. البته شناخت فرکانس بیسیم نیروی انتظامی و آشنایی با موارد تخصصی دیگر باعث می شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید اما همه با این اطلاعات فنی آشنا نیستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی اصغر محسنی :
خیلی عالی
علی اصغر محسنی :
خیلی خوب است
حسین دهقان :
لطفا بیسیم وا تا کی را فعال کنید یا فعلی شدنش را به من معرفی کنید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>