اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرینتر

در معرفی پرینتر لیزری لکسمارک مدل Lexmark CX310dn می توان گفت که یک پرینتر لیزری درست و حسابی است که عملکرد و کیفیت را فراتر از قیمتش ارائه می دهد.اگر شما به دنبال خرید یک پرینتر معمولی برای استفاده شخصی و روزمره خود هستید، ممکن است وسوسه شوید که از خرید پرینتر پیشرفته لکسمارک Lexmark یعنی پرینتر CX310dn، به دلایلی صرف نظر کنید.

چرا که به طرز قابل توجهی کاست های کاغذ آن بزرگ است، 250 برگ کاغذ ظرفیت دارد و همچنین سرعت چاپ ادعا شده برای این پرینتر چند کاره فوق العاده سریع است و معادل 23 صفحه در دقیقه است. همه این ویژگی ها نشان دهنده آن است که این پرینتر به عنوان یک پرینتر اداری تلقی شود.

اما پیشنهاد می کنم کسانی که می خواهند یک چاپگر خوب در خانه داشته باشند از این پرینتر لکسمارک Lexmark مدل CX310dn به راحتی نگذرند چرا که نیازی نیست که هر ماه چاپی با حجم بالا برای بهره گیری از عملکرد کلاس کسب و کار این پرینتر داشته باشید.قبل از اینکه به ادامه تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره لکسمارک Lexmark CX310dn بپردازیم، بهتر است بگوییم که چه کارهایی را نمی تواند انجام دهد؟

اگر چه این دستگاه با یک ADF با ظرفیت 50 صفحه مجهز شده است، اما قابلیت فکس در این مدل وجود ندارد. بنابرین اگر می خواهید اسناد را ارسال و دریافت کنید، باید به سری 410 CX که مدل بسیار گران قیمت پرینتر های لیزری Lexmark است مراجعه کنید.

همچنین، مانند بسیاری از رقبای هم مدل خود، پرینتر لیزری سه کاره لکسمارک CX310dn قابلیت Wi-Fi نیز ندارد. شما می توانید شبکه های بی سیم را با یک محیط جانبی مانند آداپتور Lexmark مدل MarkNet N8352 از طریق کابل USB این گزینه را به دستگاه اضافه کنید اما این کار به میزان قابل توجهی قیمت آن را افزایش می دهد.

اما راه حل بهتر این است که اگر فضای دفتر به شما اجازه می دهد از راه قدیمی تر برای اتصال یعنی از طریق اترنت پورت Gigabit استفاده کنید.چاپگر لیزری لکسمارک Lexmark CX310dn یک چاپگر سریع است. همان طور که اشاره کردیم، می تواند 23 صفحه در دقیقه چاپ کند، نه تنها فقط برای چاپ های تک رنگ، بلکه برای چاپ های رنگی هم همین سرعت را دارد و هیچ سازنده دیگری نمی تواند این مطابقت را داشته باشد.

اما موضوعی که در مورد سرعت پرینت که شرکت لکسمارک برای پرینتر چندکاره Lexmark CX310dn گزارش کرده است، همانند اعدادی که اکثر شرکت های سازنده ادعا می کنند، کمی با سرعت واقعی پرینت تفاوت دارد.سرعت گزارش شده 23 برگ بر دقیقه برای چاپ تک رو و همچنین رنگی توسط شرکت لکسمارک اعلام شده اما در تستی که انجام شده سرعت چاپ اسناد رنگی 11.9 برگ بر دقیقه و چاپ تک رو 18.7 برگ دقیقه بوده است.

شما نمی توانید با استفاده از پرینتر لیزری مدل Lexmark CX310dn بر روی کاغذ های براق چاپ کنید، اما چاپ عکس ها در کاغذ کپی معمولی فوق العاده خواهد بود.اگر از بحث سرعت چاپ بگذریم که شاید خیلی موضوع مهمی در بررسی کیفیت یک پرینتر نیز نیست، چاپ متون سیاه و سفید توسط چاپگر لیزری Lexmark CX310dn کاملا بدون نقص است. در حالی که نمودارهای رنگی یکنواخت و واضح به نظر می رسند.

تونر لکسمارک Lexmark، رنگ های با کیفیت و غنی را روی کاغذ متخلخل تولید می کند به طوری که حتی پرینتر های جوهرافشان نمی توانند انجام دهند.بررسی بخش اسکن دستگاه شگفت انگیز تر است. تست چاپ ده صفحه ای که از طریق ADF انجام شد 23 ثانیه طول کشید. حتی یک اسکن A4 با کیفیت 600ppi هم 21 ثانیه طول کشید، این اتفاقی است که هیچ چاپگر دیگری نمی تواند در کمتر از یک دقیقه انجام دهد.

اسکن اسناد سیاه و سفید، به طوری روشن و واضح است، در حالی که اسکن های رنگی 300ppi و 600ppi را از تصاویر منبع اسکن شده کاملا جذب می کنند.در پایان این تحلیل و بررسی پرینتر لیزری سه کاره لکسمارک Lexmark CX310dn اگر بخواهیم مزایای آن را خلاصه کنیم می توانیم به هزینه های جانبی ارزان، کیفیت چاپ عالی، اسکن منحصر بفرد و کاست های کاغذ بزرگ اشاره کرد.از معایب این پرینتر لیزری نیز می توان به فاقد قابلیت فکس و گزینه Wi-Fi اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین بهرامی:
پیرینتر لکس مارک اشغال ترین پیرینتری که هنوز سه ماه استفاده نشده ۳۰ تا برگ چاپ نگرفته خراب بشه احتیاج به سرویس کردن باشه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>