اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مودم

شبکه بیسیم یا وایرلس، یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین تکنولوژی هایی است که در مورد استفاده قرار می گیرد.به عنوان مثال، اینترنت بدون سیم یا وای فای Wifi یکی از خدمات و سرویس هایی است که از طریق تکنولوژی وایرلس ارائه می شود.

اینترنت بی سیم در بسیاری از کسب و کارهای نوین به عنوان راهکاری مفید و موثر برای پیروزی در بازار پر رقابت امروز شناخته می شود.در بسیاری از نقاط دنیا، مدیران برای جذب مشتری از سرویس اینترنت بیسیم استفاده می کنند.خدمات شبکه بیسیم و خصوصا اینترنت وای فای در مکان های مختلفی به کار گرفته می شود که از جمله می توان به هتل ها، نمایشگاه ها، سالن های همایش، بندرگاه ها و فرودگاه ها اشاره نمود.

این خدمات همچنین در منازل مسکونی و ادارات و شرکت های مختلف نیز کاربردهای زیادی دارند.بهره گیری از اینترنت بی سیم یا وای فای نیاز کاربران، مشتریان و مسافران را در محیط های گوناگون برآورده کرده و ملزومات رضایت خاطر آنان را فراهم نموده است.طبق یک آمار رسمی که در مورد شبکه های بی سیم ارائه شده، گفته شده که تعداد کاربران این نوع سرویس اینترنت به صورت صعودی رو به افزایش است.

به طوری که این تعداد از مرز 12 میلیون نفری در سال 2002 به تعدادی در حدود 700 میلیون نفر در سال 2008 رسیده است.وب گاه های متاگروپ Meta Group و In-Stat/MDR طی تحقیقات و بررسی های خود به نکات جالبی دست پیدا کرده اند.آنان پیش بینی کرده بودند که شرکت های تولید کننده لپ تاپ، تغییرات اساسی را در محصولات خود ایجاد خواهند کرد.

به طوری که تا 99% از محصولاتشان به صورت پیش فرض، قابلیت اتصال به شبکه بیسیم وای فای را داشته باشد.همان طور که می دانید اینترنت بی سیم یا وای فای Wifi یک تکنولوژی شبکه پرسرعت است که به طور گسترده مورد استفاده افراد در حوزه های گوناگون قرار می گیرد.

در حال حاضر به لطف شبکه اینترنت بی سیم، افراد می توانند تجهیزات مختلف را مانند لپ تاپ ها و کامپیوترهای جیبی یا PDAها به اینترنت وصل کنند بدون اینکه نیاز به اتصال کابل های متعدد و مزاحم داشته باشند.البته امکان اتصال کامپیوترهای شخصی یا PC به اینترنت بی سیم را نباید از یاد برد. تنها کافی است این تجهیزات به کارت شبکه وایرلس Wireless مجهز باشند.

این قابلیت برای مشتریان و مسافران مزیت های بسیاری به همراه دارد. به عنوان مثال مسافرانی که در یک هتل اقامت دارند می تواند به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه اتصال کابلی به خط تلفن، کامپیوتر خود را به اینترنت متصل کرده و به انجام کارهای خود بپردازند.در حال حاضر، شرکت اپل تمام لپ تاپ های خود را مجهز به تراشه های بی سیم و بلوتوث روانه بازار می کند. سایر دستگاه هایی که با سیستم عامل ویندوز کار می کنند نیز به این قابلیت مجهز شده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>