اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو پروژکتور

چند سال پیش، تلویزیون های هوشمند بازار را فرا گرفتند، اما آنها دارای برخی از معایب مانند مشکل در جابه جایی در اتاق های با سقف کوتاه با توجه به صفحه نمایش بزرگ خود هستند.امروزه ویدئو پروژکتورها بهترین انتخاب شما هستند؛ آنها سبک وزن بوده و شما می توانید آنها را در هر جایی قرار دهید و تصاویری به کیفیت تلویزیون های هوشمند یا حتی بهتر از آن را دریافت نمایید.

در همین راستا این شرکت شیائومی دستگاه جدید خود تحت عنوان دیتا پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi Laser را معرفی کرده که یک ویدئو پروژکتور با برد کوتاه بوده و با وجود ویژگی هایی همچون روشنایی و نسبت کنتراست بالا و پشتیبانی از رزولوشن 4K، شما از خرید پروژکتور لیزری شیائومی می (Mi) پشیمان نخواهید شد.شرکت شیائومی Xiaomi امیدوار است با معرفی این محصول جدید خود، بتواند کیفیت سینمای خانگی را تغییر دهد. اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید حتما مقاله تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پرژکتور شیائومی Xiaomi Mi را بخوانید.

طراحی دیتا پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi

در اولین نگاه اصلا متوجه نخواهید شد که این دستگاه یک ویدئو پروژکتور است. به طوری که با برخورداری از یک طراحی مینیمالیستی و مدرن، ویدئو پروژکتور شیائومی Mi Laser کاملا با محیط شما سازگار می شود.علاوه بر این، در سال 2017، دیتا پروژکتور Xiaomi Mi در زمینه طراحی برنده جایزه Good Design شده است، بنابراین شما نه تنها دارای یک دیتا پروژکتور خانگی پرطرفدار می شوید بلکه شما یک تکه هنری را با خرید این دیتا پروژکتور در اختیار خواهید داشت.

این ویدئو پروژکتور سفید رنگ و مستطیل شکل است. بلندگوی داخلی در جلوی آن قرار گرفته است و در پشت دستگاه، سه پورت HDMI، پورت UBS 3.0، یک جک خروجی صوتی، یک جک AV، یک پورت LAN و سایر خروجی های مفید را می یابید. در طرفین دستگاه نیز پورت های USB بیشتر و فوکوس دستی نیز وجود دارد.

با وجود لنزی با قابلیت پرتاب فوق العاده کوتاه برد شما می توانید تصاویری به اندازه یک صحنه تئاتر را در فاصله 30 سانتی متری از دیوار یا پرده نمایش به نمایش در آورید. بنابراین لازم نیست به اندازه و فضا توجه داشته باشید، ویدیو پروژکتور Xiaomi Mi Laser برای خانه و دفتر کاملا مناسب است.

صفحه نمایش ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi

پروژکتور شیائومی Xiaomi Mi همواره بر روی توسعه تکنولوژی های نوآورانه برای محصولات خود به منظور جلب رضایت مشتریان تمرکز داشته است، به همین دلیل است که آنها تصمیم به جایگزینی فناوری LED با (ALPD) Advanced Laser Phosphor Display دارند، این فناوری تصاویر را با کیفیت بالا، اندازه بزرگ و طرح سه بعدی برای کاربر فراهم می کند.با شنیدن ALPD تنها چیزی که در ذهن شکل می گیرد، "تکنولوژی برتر" است.

در مقایسه با فناوری LED، که همچنان خوب است، ALPD مزایای بیشتری را ارائه می دهد که شامل روشنایی بهبود یافته در این دستگاه خاص 5000 لومن است، این در حالی است که ALPD با درخشندگی بیش از دو برابر فناوری LED دارای دوامی یکسان (حدود 6000 ساعت) می باشد. این تکنولوژی مصرف انرژی کمتری دارد و البته کیفیت تصویر بهتری از LED یا لیزرهای سنتی ارائه می دهد.

میزان درخشندگی پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi Mi

پروژکتور لیزری شیائومی مدل Xiaomi Mi از درخشندگی 5000 لومنی بهره می برد، این در حالی است که روشنایی پروژکتور به طور متوسط حدود 2500 لومن است. با توجه به این جزئیات، شما قادر خواهید بود در محیط های مختلف مانند اتاق های تاریک و روشن و یا در طول روز به نمایش تصاویر با ویدیو پروژکتور لیزری شیائومی Xiaomi Mi Laser بپردازید.

نسبت کنتراست در ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Xiaomi Mi

معمولا هنگام خرید ویدئو پروژکتور خانگی، جزئیات تعیین کننده نادیده گرفته می شود که یکی از این موارد نسبت کنتراست. ویدئو پروژکتور خانگی شیائومی Xiaomi Mi نسبت کنتراست 3000:1 را ارائه می دهد. این به معنی نمایش تصاویر شفاف تر نسبت به دستگاه هایی با نسبت کنتراست 2000:1 یا 1000:1 می باشد. این ویژگی با روشنایی بالا ترکیب شده و در نتیجه تصاویری با جزئیات را به شما نشان می دهد که شما حتی کوچک ترین چیزها را هم می توانید به نمایش در بیاورید.

رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi Laser

رزولوشن اصلی دیتا ویدئو پروژکتور Xiaomi Mi Laser برابر با 1920*1080 پیکسل است، بنابراین شما می توانید از فیلم، سریال و بازی های ویدئویی با کیفیت بالا لذت ببرید. همانطور که قبلا توضیح داده شد، این ویدئو پروژکتور 4K یک تجربه تلویزیون با اندازه تصویر تا 150 اینچ را فراهم می کند و حتی در این اندازه هم تصاویر با وضوح باقی خواهند ماند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>