اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویدئو وال

گسترش استفاده از نمایشگرهای صنعتی باعث شده تا سالانه مدل ها و دستگاه های زیادی به بازار بیاید و به رونق کسب و کارها کمک کنند.برای مثال ویدئو وال نوعی نمایشگر صنعتی است که توانسته بهترین گزینه برای مراکز تجاری بزرگ، نمایشگاه ها و سالن های همایش باشد که قصد دارند تصاویر را با کیفیت بیشتری و البته بزرگ تری نمایش دهند.

البته همان طور که می دانید، ویدیو وال صرفا یک مانیتور نبوده و از کنار هم قرار گرفتن چندین مانیتور ساخته شده است.بسیاری به دنبال آن هستند که بدانند دقیقا تکنولوژی ویدئو وال چیست؟ در این رابطه باید گفت که این مانیتورها می توانند در کنار هم قرار گرفته و یک مانیتور بزرگ تر را خلق کنند.

آن ها با استفاده از کنترلر ویدئو وال، قادر هستند تا برنامه ریزی شوند و برای مثال هر مانیتور بداند که قرار است کدام بخش از تصویر را نمایش دهد. در برخی از کاربری ها نیز می توان برای همه مانیتورها یک تصویر را در نظر گرفت.برای انجام این کاربری ها، ماتریس ویدئو وال نیز استفاده می شود. ماتریس ویدئو وال در واقعه نوعی کنترلر است که برای انعطاف پذیری بیشتر ویدئووال استفاده می شود تا برای مثال بتوان خروجی تصاویر با کیفیت بسیار بالا در اختیار داشت.

بنابراین تجهیزات و قطعات سازنده این سیستم بسیار زیاد است و هر کدام می توانند مسئول کاری بوده و یا بخشی از نیاز شما به داشتن تصویر با کیفیت را رفع کنند.حال با دانستن اینکه ماتریس ویدئو وال چیست، باید در خرید سازه ویدئو وال دقت لازم را به خرج دهید زیرا تجهیزات آن ها متنوع بوده و هر کدام می تواند برای محل خاصی مناسب باشد.

به هر حال قیمت ویدئو وال به دلیل صنعتی بودن و تجهیزات گران قیمت آن، بسیار بالاتر از نمونه های خانگی است. در زمینه خرید ویدئو وال، نیاز سنجی حرف اول را می زند.برای نمونه شاید یک مجموعه تجاری برای سیستم مانیتورینگ خود نیاز به مانیتور ویدئو وال داشته باشد و شاید یک نمایشگاه، به دنبال این سیستم برای به نمایش گذاشتن موارد موجود در آن را داشته باشد.

به هر منظوری که از این سیستم استفاده شود، نیاز به بررسی دقیق خواهید داشت. در رابطه با این موضوع، نمی توان به خودی خود انتخاب کرد و همیشه نیاز به یک متخصص دارید تا علاوه بر شناخت تجهیزات و بخش های فنی، بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند تا بهترین برند ویدئو وال را خریداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>