اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

این روزها لزوم استفاده از سیستم های نظارت تصویری و نصب دوربین مداربسته برای همه نمایان شده است.در حال حاضر انواع مختلفی از دوربین مدار بسته در بازار عرضه می شوند که هر یک برای نیازها و کاربردهای گوناگون طراحی شده است.انواع مختلف دوربین مداربسته، رزولوشن متفاوتی دارند. کیفت تصویر اچ دی و فول اچ دی از رایج ترین مدل هایی است که توسط مشتریان انتخاب می شود.

دوربین مداربسته با کیفیت تصویر HD

کیفیت تصویر اچ دی، نشان دهنده رزولوشن 1280*720 پیکسل است که اصطلاحا به آن 720P نیز گفته می شود.به عبارت بهتر، دوربینی که به عنوان دوربین مداربسته HD معرفی می شود قادر است تصاویر با کیفیت 720p ضبط نماید.اگر تمایل دارید کیفیت تصویر دوربین را با مقیاس پیکسلی بسنجید در این صورت باید بگوییم که رزولوشن این مدل دوربین مداربسته، حدودا برابر با 1 مگاپیکسل است.

رزولوشن اچ دی، کیفیت تصویر خوب و قابل قبولی را برای ذخیره فیلم ها در اختیار کاربر قرار می دهد. معمولا دوربین های HD قابلیت زوم دارند و با توجه به کیفیت تصویر بالا، فرد می تواند با دقت بیشتری به جزئیات توجه نماید.در میان کاربران و مشتریان سیستم های نظارت تصویری، دوربین های مداربسته اچ دی طرفداران بیشتری دارند. این امر ممکن است به دلیل کم حجم بودن تصاویر این دوربین ها باشد.

به عبارت بهتر، هر چه کیفیت تصاویر کمتر باشد، فضای کمتری برای ذخیره سازی آن مورد نیاز بوده و پهنای باند کمتری توسط دوربین اشغال می شود.از آنجایی که دوربین های اچ دی کیفیت تصویر بسیار بالایی ندارند، تصاویر را با حجم کمتری ذخیره می کنند.به همین دلیل در صورت استفاده از این نوع دوربین مداربسته، پهنای باند و فضای ذخیره سازی کمتری نسبت به دوربین های با رزولوشن بالاتر نیاز خواهد بود.

دوربین مداربسته با کیفیت تصویر Full HD

دوربین های فول اچ دی، تصاویر را با رزولوشن 1080*1920 پیکسل ذخیره می کنند. دوربین مداربسته Full HD نسبت به دوربین های HD کیفیت تصویر بالاتری دارند و رزولوشن آنها معادل با 2 مگاپیکسل در نظر گرفته می شود.در صورت نصب این نوع دوربین مداربسته، تصاویر بهتر و با کیفیت تری در اختیار داشته و بهتر می توانید بر روی جزئیات تمرکز کنید.

البته با توجه به رزولوشن بالای تصویر در دوربین مدار بسته فول اچ دی، پهنای باند مصرفی افزایش یافته و میزان بیشتری از فضای هارد دیسک اشغال خواهد شد.دوربین های فول اچ دی قیمت بالاتری دارند و برای قرار دادن آنها در سیستم نظارت تصویری، نیاز به نصب NVR قوی تری دارید.

به علاوه، برای اینکه بتوانید تصاویر را با همان کیفیت ضبط شده مشاهده کنید، باید مانیتوری خریداری نمایید که رزولوشن بالایی داشته باشد.به این ترتیب هزینه تمام شده برای سیستم نظارتی با دوربین مداربسته Full HD بالاتر از دوربین های HD خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>