اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته و سیستم های نظارت تصویری به صورت گسترده در سازمان ها، ادارات و فضاهای مختلف به کار می روند.با نصب دوربین مداربسته در اماکن مختلف، به میزان زیادی از وقوع سرقت یا سایر جرم ها کاسته شده و امنیت محیط تا حد زیادی تامین می گردد.

یکی از موارد استفاده دوربین مدار بسته، پارکینگ های عمومی یا مجمتمع های بزرگ است. نصب دوربین در فضای داخلی پارکینگ و همچنین درهای ورودی و خروجی، فواید بسیاری به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

1- شناسایی سارق: اولین و شاید مهم ترین مشخصه نصب دوربین در پارکینگ، امکان شناسایی سارقان در این محیط ها است.پارکینگ های عمومی فضای باز زیادی دارند که به سارقین و افراد سودجو امکان مخفی شدن و سرقت را می دهند.اما با نصب دوربین مداربسته و مانیتورینگ فضای داخلی پارکینگ، می توان این فضا را کاملا کنترل کرد و در صورت بروز دزدی، چهره افراد را به راحتی شناسایی نمود.

2- جلوگیری از سرقت: نصب یک سیستم امنیتی و نظارت تصویری پیشرفته در پارکینگ می تواند از دزدی ماشین ها جلوگیری کند. علاوه بر این، اتومبیل ها از سرقت شدن لوازم داخلی شان نیز در امان خواهند بود.

3- ایجاد اختلال در کارکرد دوربین ها: ممکن است گروهی از سارقان بخواهند با دستکاری یا تخریب دوربین مداربسته، در امر مانیتورینگ و کنترل پارکینگ اختلال ایجاد کنند و به این ترتیب مانع از شناسایی خود توسط پلیس شوند.

مسئول سیستم مانیتورینگ می تواند سیستم ضد دستکاری یا Tampering Detection دوربین ها را فعال کند و زمانیکه یک شخص قصد تغییر زاویه دوربین، پوشاندن لنز یا کارهایی از این قبیل را دارد، با فعال کردن آلارم مانع او شود.به طور معمول در پارکینگ های عمومی هر دو فضای داخلی و بیرونی در معرض خطر هستند و نیاز به نظارت جدی دارند. بنابراین لازم است که در هر یک از این بخش ها، سیستم جداگانه ای برای حفظ امنیت خودروها قرار گیرد.

حفظ امنیت فضای داخلی خصوصا در پارکینگ های بزرگ، اهمیت زیادی دارد.این فضا معمولا از نور کافی برخوردار نیست به همین علت احتمال بروز سرقت یا جرم و جنایت های دیگری از جمله تصادف در این فضا بیشتر از فضای خارجی است.برای حفظ امنیت داخل پارکینگ ها، دو راهکار پیشنهاد می شود که کاملا موثر و کاربردی به نظر می رسند.

  • استفاده از دوربین های چند سنسوره
  • دوربین های ویژه دید در شب

دوربین های چند سنسوره یا پانورامیک، به 4 تا 8 سنسور مجهزاند و می توانند یک دید 180 تا 360 درجه ای را از محیط اطراف فراهم کنند.همچنین از آنجایی که معمولا در پارکینگ ها نور کافی وجود ندارد، نصب دوربین های دید در شب بسیار مفید خواهد بود.مکانیسم این دوربین ها برای محیط های کم نور طراحی شده و قادرند حتی در نور بسیار کم نیز تصاویر واضح و باکیفیتی تهیه کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>