اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوربین مدار بسته

با طراحی یک سیستم نظارت تصویری اصولی و پیشرفته می تواند امینت محیط را تا حد زیادی تامین کرده و از وقوع سرقت جلوگیری نماید.در بخش های گذشته، در مورد اهمیت نصب دوربین مدار بسته در فضای داخلی پارکینگ و همچنین ایستگاه های کنترل رفت و آمد در ورودی پارکینگ ها صحبت کردیم.در این بخش به بیان اهمیت محوطه اطراف پارکینگ های عمومی می پردازیم.

برخی از پارکینگ ها علاوه بر فضای داخلی که گاها به چند طبقه نیز می رسد، دارای محوطه بزرگی هستند که به صورت عمومی برای پارک کردن ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد.حفظ امنیت این بخش بسیار مهم و قابل توجه است. همچنین به دلیل شرایط خاص آب و هوایی لازم است راهکارهای ویژه ای برای آن در نظر گرفته شود.

محوطه خارجی پارکینگ ها، غالبا بخش های مختلفی دارند که برای تجهیز هر یک از آنها به سیستم نظارتی، باید راه حل خاصی اندیشیده شود.به طور کلی کارشناسان نصب دوربین مداربسته پیشنهاد می کنند که برای کنترل و مانیتورینگ فضاهای باز اطراف پارکینگ از دوربین اسپید دام استفاده شود.دوربین مداربسته اسپیددام قابلیت گردش دارد و به این ترتیب زوایای بیشتری را پوشش می دهد.

در حال حاضر مدل های متنوعی از دوربین مداربسته در بازار موجود است که هر یک قابلیت های ویژه ای دارند.لازم است پس از بررسی دقیق محیط و در نظر گرفتن تجهیزات مورد نیاز با یک کارشناس زبده در این حوزه مشورت نمایید و سپس مدل مناسب دوربین مداربسته را خریداری نمایید.به عنوان نمونه شرکت هایک ویژن، محصولات با کیفیت و با قابلیت های خوبی را عرضه کرده است.دوربین PTZ دارک هایک ویژن یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط باز اطراف پارکینگ خواهد بود.

دوربین مداربسته PTZ دارک یک دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی با کیفیت تصویر فول اچ دی Full HD است که قابلیت زوم اپتیکال 23x دارد و با مجهز بودن به مشخصه "تعقیب هوشمند" می تواند سوژه های مشخص شده را دنبال نماید.از دیگر محیط های استراتژیک و مهم در پارکینگ های عمومی اتاق نگهبان و مرکز مدیریت است که به دلیل حجم بالای رفت و آمد افراد مختلف، لازم است توجه زیادی به این محل ها شود.

اتاق حراست یا نگهبانی

در مجموعه های بزرگ، غالبا تردد افراد یا هر واقعه دیگری از قسمت اتاق حراست یا نگهبانی کنترل می گردد به همین علت نصب دوربین مداربسته مناسب در این بخش بسیار مهم است.

مرکز مدیریت

مهم ترین بخش یک سیستم نظارت تصویری، مرکز مانیتورینگ یا مدیریت اطلاعات خواهد بود. این محل باید طوری انتخاب شود که افراد متفرقه نتوانند به راحتی به آنجا دسترسی پیدا کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>